سامانه جدید بارشی در راه است

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد که فردا، شنبه، ۲۲ آبان ماه، سامانه بارشی از کشور خارج شده و فقط برای استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

 

سامانه جدید بارشی در راه است

صادق ضیاییان  با اشاره به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی طی ۲۴ ساعت آینده، وضعیت جوی کشور را اینگونه پیش‌بینی کرد: در نیمه غربی کشور، استان‌های ساحلی دریای خزر، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان و برخی مناطق اصفهان بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی، در بوشهر و خوزستان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا، شنبه، ۲۲ آبان ماه، سامانه بارشی از کشور خارج شده و فقط برای استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه یکشنبه ۲۳ آبان و دوشنبه ۲۴ آبان در غالب مناطق کشور جو آرام بوده و مجددا با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی مواجه خواهیم بود گفت: سه شنبه، ۲۵ آبان با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور بارش باران و برف در شمال غرب، غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر آغاز خواهد شد. همچنین امروز خلیج فارس و دریای خزر مواج است.

ضیاییان در تبیین وضعیت جوی پایتخت نیز اظهار کرد: دمای هوای تهران در روز جاری، در کمترین و بیشترین حالت خود بین ۱۲ تا ۶ درجه سانیتگراد، فردا بین ۱۳ تا ۵ درجه سانتیگراد و پس فردا بین ۱۵ تا ۷ درجه سانیتگراد متغیر است. همچنین آسمان تهران، امروز ابری گاهی با بارش باران و در اواخر وقت وزش باد و به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود. فردا، در روز قسمتی ابری، در اواسط روز وزش باد و در شب قسمتی ابری گاهی با وزش باد است. پس فردا نیز قسمتی ابری، گاهی وزش باد، در بعدازظهر نیمه ابری و اوایل شب غبارمحلی پیش بینی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.