توضیح پلیس در خصوص تیراندازی منجر به مرگ مأموران گشت در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز گفت: اعلام یک فقره سرقت مسلحانه در منطقه مهدیس اهواز موجب شده تا مأموران پلیس در کوتاه‌ترین زمان به محل عزیمت شوند.

سرهنگ محسن دالوند شنبه شب در بیان جزئیات این خبر گفت: ساعت ۱۱ صبح روز جمعه مورخه ۹ مهرماه سال جاری به دنبال اعلام وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلاجات از خانمی در حوزه کلانتری ۲۳ اهواز توسط سرنشینان یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ با شیشه‌های دودی بلافاصله عوامل گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پلیس در هنگام بررسی صحنه و مصاحبه با مالباخته و تأیید سرقت مسلحانه توسط سرنشینان پژو پارس سفید رنگ، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مجدداً یک فقره سرقت مسلحانه دیگر در منطقه مهدیس توسط سرنشینان خودرو پژو پارس به عوامل گشت انتظامی اعلام و بلافاصله مأموران پلیس به محل اعزام شدند که یک دستگاه پژو پارس سفید با شیشه‌های دودی را که شباهت کامل با خودروی سارقان داشته است، رؤیت کردند که راننده خودرو به محض مشاهده گشت انتظامی با سرعت از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی اهواز اظهار کرد: عوامل انتظامی با کشیدن آژیر اعلام هشدار مبنی بر توقف به راننده خودرو کرده و راننده خودرو توجه به هشدار پلیس نمی‌کند.

وی افزود: مأموران پلیس برابر قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی می‌کنند اما راننده پژو پارس توقف نمی‌کند و بعد از تقریباً یک کیلومتر و بر اثر تیراندازی همکاران خودرو متوقف می‌شود.

سرهنگ دالوند بابیان اینکه در بررسی به‌عمل آمده مشخص شده خانمی روی صندلی عقب که همسر راننده بوده مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و به بیمارستان اعزام می‌شود، افزود: این خانم بعد از چند روز که در کما بوده، فوت می‌شود.

فرمانده انتظامی اهواز ضمن اظهار تأسف و ابراز همدردی با خانواده متوفی گفت: مراتب در دست بررسی است که نتیجه اقدامات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.