جراحی زیبایی پلاستیک برای چه کسانی مناسب است؟

انواع جراحی پلاستیک در دو گروه زیبایی و ترمیم قرار می‌گیرند. این نوع جراحی فرایندی بسیار تخصصی است و حتماً باید زیر نظر یک متخصص انجام پذیرد.

جراحی زیبایی پلاستیک برای چه کسانی مناسب است؟

انواع جراحی پلاستیک در دو گروه زیبایی و ترمیم قرار می‌گیرند. این نوع جراحی فرایندی بسیار تخصصی است و حتماً باید زیر نظر یک متخصص انجام پذیرد. در واقع شما از هر قسمت از بدن خود که ناراضی هستید با استفاده از جراحی پلاستیک می‌توانید آن را تغییر دهید. شاید شما هم کنجکاوید که این جراحی چگونه می‌تواند مشکل شما را برطرف کند و برای چه قسمت‌هایی از بدن مناسب است. کلینیک آندیا مقاله‌ای جامع و کامل را در اختیار شما قرار داده تا با مطالعه آن بتوانید به صورت کامل با این نوع جراحی آشنا شوید.

از ابتدای زندگی بشر تا به امروز، علاقه به زیبایی و خودسازی همواره وجود داشته است. برای مثال، یکی از ابتدایی‌ترین جراحی‌های ترمیمی، پیوند پوست است که قدمت آن به ۸۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد. یک نمونه دیگر از جراحی زیبایی که قدمتی دیرینه دارد، توسط یک جراح یونانی به نام «هنیه» انجام شده است که طی آن، گوشت گونه بیمار برای فرم‌دهی به بینی مورد استفاده قرار گرفته است.

 

جراحی زیبایی پلاستیک برای چه کسانی مناسب است؟

جراحی پلاستیک:

پلاستیک از یک کلمه یونانی « plastikos» گرفته شده که به معنای شکل‌گیری است. در این جراحی، نواقص بدنی که در هنگام تولد وجود داشته یا در طول زندگی ایجاد شده است، درمان می‌شود.

امروزه، تعداد عمل‌های جراحی سال به سال در حال افزایش است. برای مثال، عمل‌های زیر در دسته جراحی‌های پرطرفدار قرار دارد:

  • جراحی شکم؛
  • تقویت سینه یا اصلاح فرم آن؛
  • اصلاح فرم بینی جهت درمان مشکلات تنفسی؛
  • جراحی پلک‌ها؛

جراحی پلاستیک چیست؟

جراحی پلاستیک در گروه جراحی‌های زیبایی و ترمیمی قرار دارد و به شما کمک می‌کند تا رضایت کاملی از چهره و اندام خود داشته باشید. بسیاری از افراد از این عمل برای ترمیم بسیاری از بیماری‌های مادرزادی و یا افرادی که به هر دلیلی از جمله تصادف و یا سرطان سینه دچار نقص عضو شده‌اند، استفاده می‌کنند. جراحی‌های پلاستیک انواع مختلفی دارد و با توجه به حساسیت بسیار بالا باید در کلینیک‌های معتبر انجام پذیرد.

آشنایی با عمل لیفت سینه

به عمل لیفت سینه و بالابردن آن ، برای برطرف کردن افتادگی پستان در اصطلاح پزشکی ماستوپکسی گفته می شود. لیفت پستان برای بالابردن و بهبود فرم پستان ها صورت می گیرد که ممکن است بر اثر عواملی همچون بالا رفتن سن و شیردهی شکل آن ها تغییر کرده و دچار افتادگی شده باشد.

جراحی لیفت سینه به منظور سفت کردن و فرم دهی به پستان ها ، بسیار موثر و مطلوب می باشد. به علاوه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس افراد و رضایتمندی آنان از اندام خود می شود.

 

نظرات بسته شده است.