پرسپولیس و شکست ناپذیری مقابل نساجی در لیگ برتر

پرسپولیس تاکنون در رقایت های لیگ برتر مقابل نساجی شکست نخورده است.

پرسپولیس در حالی به مصاف نساجی می رود که در تمام سال های اخیر مقابل این تیم از نظر نتیجه گیری مشکلی نداشته است.
پرسپولیس و نساجی در حالی روز چهارشنبه در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ بیست و یکم مقابل هم در تهران صف آرایی خواهند کرد که یحیی گل محمدی بسیار امیدوار است با کسب دومین پیروزی پیاپی به صدر جدول صعود کند. آن هم در حالی که سه تیم مدعی دیگر باید در دیدارهای خارج از خانه با رقبای خود دیدار کنند.
در این میان هواداران پرسپولیس بسیار امیدوار به پیروزی مقابل نساجی و توقف سه تیم دیگر در هفته دوم هستند تا اختلاف امتیازی از همین هفته های ابتدایی آغاز شود چرا که پرسپولیس تا به حال شکستی را مقابل نساجی در لیگ برتر تجربه نکرده است. بد نیست بدانید تیم های پرسپولیس و نساجی تا کنون ۶ بار در لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته اند که حاصل آن ۳ برد برای سرخپوشان پایتخت و ۳ تساوی بوده است.
هرچند که وضعیت در مورد مربیان متفاوت است. چرا که یحیی گل محمدی ۳ بار مقابل ساکت الهامی قرار گرفته که حاصل آن ۲ برد برای یحیی و یک برد برای سرمربی کنونی نساجی بوده است. ضمن این که اگرچه پرسپولیس در لیگ برتر مقابل نساجی شکست ناپذیر بوده اما یحیی گل محمدی در جایگاه سرمربی از ۶ تقابلی که به عنوان سرمربی تیم های مختلف مقابل نساجی داشته، یک بار شکست خورده است. یک شکست، دو پیروزی و سه تساوی.
به هر روی باید منتظر بود و دید پرسپولیس روز چهارشنبه می تواند دومین پیروزی خود را جشن بگیرد یا نه.

منبع: طرفداری

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.