جزئیات وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی با سود یک درصد

بانک ملی در طرح تسهیلاتی جدید به اعطای وام به مشتریان خود می پردازد! در این طرح تسهیلاتی، وام با سود پایین به متقاضیان پرداخت می شود: وام بانکی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان و با نرخ سود یک تا ۱۸ درصد!

 

جزئیات وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی با سود یک درصد

در بیان جزئیات این وام  بایستی گفت مبلغ این وام بین ۵۰ میلیون تومان تا ۳۰۰ میلیون تومان است. البته لازم به بیان است مبلغ این وام در چند سطح تقسیم‌ بندی می‌ شود:

گروه اول

پزشکان، وکلا، قضات و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ ها که بالاترین میزان وام را یعنی مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را دریافت می‌ کنند. این افراد می‌ توانند این وام را با دو ضامن معتبر بگیرند.

گروه دوم

کارکنان و مدیران شرکت‌ ها که براساس میانگین مانده حساب می‌ توانند تا سقف مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان وام بگیرند. توجه داشته باشید بایستی حقوق کارکنان و مدیران شرکت‌ ها توسط بانک ملی پرداخت شود، همچنین به یک نفر ضامن معتبر نیاز نیز دارند.

گروه سوم

تمامی کارکنان، سازمان‌ ها و شرکت‌ هایی که حقوق خود را از طریق بانک ملی دریافت می کنند. این افراد با سپرده‌ گذاری شخصی مطابق جداول طرح پس از تایید شعبه تا سقف مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان وام می‌ گیرند.

گروه چهارم

شامل سایر اقشار جامعه که می‌ توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با ارائه وثایق و تضمینات وام بگیرند…

همچنین نرخ سود تسهیلات در این طرح از یک تا ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی نیز از ۱۲ ماه تا ۶۰ ماه است. توجه داشته باشید افراد با سپرده‌ گذاری در بانک ملی پس از ۹ تا ۱۲ ماه می‌ توانند ۷۰ درصد از میانگین سپرده خود را وام بگیرند؛ وامی که با نرخ سود یک درصد محاسبه می‌ شود! اما بایستی این وام را ۱۲ ماهه به بانک برگردانند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.