مهاجمان مسلح به پمپ بنزین در شرق تهران بازداشت شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری ۲ شروری که در پمپ بنزین محلاتی با شهروندی درگیر و پس از شلیک تیر هوایی از محل متواری شده بودند، خبر داد.

مهاجمان مسلح به پمپ بنزین در شرق تهران بازداشت شدندسرهنگ “پیام کاویانی” در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در اواخر تیر ماه خبری در خصوص شرارت ۲ تن از اراذل و اوباش در یکی از محله های جنوب شرق تهران دریافت کردیم.

تیراندازی در پمپ بنزین تهران
وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد این ۲ متهم با حضور در یکی از پمب بنزین ها با شهروندی درگیری لفظی پیدا کرد و  پس از سوختگیری و حدود ۲۰۰ متر بالاتر از پمپ بنزین، خودرو شان را متوقف و با ادامه درگیری با این شهروند می پردازند و پس از شلیک تیرهوایی از محل گریخته اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این متهمان که دارای سوابق متعددی همچون درگیری، سرقت، شرارت، استفاده از سلاح گرم و سرد و.. هستند، تصریح کرد: پس از چندین عملیات پلیسی در نهایت متهمان در مخفیگاهشان در یکی از شهرهای حاشیه تهران دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی  تهران بزرگ خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی، ۲ قبضه سلاح سرد،  ۹ عدد فشنگ جنگی و ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر و سایر ادوات مربوطه کشف شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر ۲ متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی برای  سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

 

 

منبع: رکنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.