جناب استاد! مرگ بیش از ۲۵۰ هزار نفر سوء تفاهم است؟؟

باید به تدبیر رسانه ملی که تمامی شبکه های آن و در تمام بخش های خبری مدام از آمار مبتلایان و فوتی ها در طول این چند ماه خبر می دهند شک کرد که چگونه به همین راحتی اجازه می دهند به یک روحانی واعظ و بدون تخصص در امور کرونا تریبون داده شود؟

جناب استاد! مرگ بیش از 250 هزار نفر سوء تفاهم است؟؟

پایگاه خبری رسا نشر – اگر بیانات پر فیض استاد پناهیان را نادیده بگیریم و بنا را بر شوخی یا عدم اطلاع فرض کنیم، که جناب ایشان پس از کشتارگاهی که کرونا در این نزدیک به دو سال راه انداخته است ، هنوز این ویروس را باور ندارند و آن را سوء تفاهمی بیش نمی دانند! باید به تدبیر رسانه ملی که تمامی شبکه های آن و در تمام بخش های خبری مدام از آمار مبتلایان و فوتی ها در طول این چند ماه خبر می دهند شک کرد که چگونه به همین راحتی اجازه می دهند به یک روحانی واعظ و بدون تخصص در امور کرونا تریبون داده شود؟ باور کنید که دوران پخش شب نامه و نوار کاست گذشته است. در انسان چیزی هست به نام عقل سلیم که موضوعات را می فهمد. استدلال و استنباط می کند. می پذیرد و یا با منطق رد می کند. استاد پناهیان و همه آن جیره خواران طب سنتی را بفرمایید که راضی به زحمتشان نیستیم. خودمان عقل داریم و مطالب را می فهمیم.

 

درست در زمانی که دولت در تلاش است تا با گسترش واکسیناسیون و پوشش سراسری ایمنی بخشی ، از ایجاد موج سهمگین جدید جلوگیری کند، عده ای با توهم توطئه و داستان مسخره میکروچیپ قصد دارند تا از سرعت واکسیناسیون بکاهند. و این یعنی ضایع کردن تلاش همه دست اندرکاران وزارت بهداشت، پزشکان و کادر درمان! . این یعنی استقبال دوباره از جهش های ویروسی که خود شما منحوصش می خوانید. واقعاً درد زیادی ندارد اگر فقط به کار خودتان بپردازید. تخصص خودتان را پی بگیرید. در اموری که به شما مربوط نمی شود دخالت نکنید. اگر دولت قبل را به اهمال و کم کاری متهم می کردید، اکنون که دولت منتخب خودتان است! روحانی انگلیسی مسلک هم که نیست. سینوفارم و فایزر و آسترازنکا را توطئه می دانید؟ بسم الله. واکسن برکت بزنید . بجای شایعه پراکنی و قصه سازی از ویروسی جهانی اطرافیان و طرفدارانتان را اغناء کنید تا واکسن بزنند تا در روز قیامت سوای اعمال دیگر ، اتهام ابتلای انسان های بی گناه به کرونا و مرگشان را به ما نسبت ندهند…

مهدی سوری

والسلام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.