بیشترین فالوور اینستاگرام ۲۰۲۱ ایران و جهان ؛ رکورد فالو اینستا دست کیست؟

این روزها کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که اینستاگرام را نشناسد و در آن اکانت کاربری نداشته باشد. یکی مسائل جالب اینستاگرام که شاید برای عموم افراد جالب باشد، مربوط به رکورد بیشترین فالوور اینستاگرام ۲۰۲۱ است.

اینستاگرام در حال حاضر محبوبترین و پراستفاده ترین شبکه اجتماعی دنیاست. این شبکه اجتماعی محبوب بنابر آمار بیش از یک میلیارد اکانت فعال در سراسر دنیا و بیش از ۳۰ میلیون کاربر ایرانی دارد.

بسیاری از چهره ها و سلبریتی ها، بازیگران معروف و ورزشکاران حرفه ای در اینستاگرام اکانت فعال دارند و طرفدارانشان زندگی و فعالیت های ایشان را از طریق اینستاگرام پیگیری می کنند. در ادامه با بیشترین فالوور اینستاگرام ۲۰۲۱ با ما باشید.

بیشترین فالوور اینستاگرام ۲۰۲۱ ایران و جهان

رکورد فالو اینستا دست کیست؟

یکی از موضوعاتی که همواره برای عموم کاربران اینستاگرام اهمیت دارد، مسئله مربوط به رکوردهای اینستاگرام است. ما در تکراتو همواره به مبحث رکوردهای اینستاگرامی توجه زیادی داشته ایم و پیش از این به رکورد لایو اینستاگرام، رکورد کامنت اینستاگرام و بیشترین لایک در اینستاگرام  پرداخته بودیم. اما حالا و همانطور که پیش از به بیشترین فالوور اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ پرداخته بودیم، در سال جدید میلادی نیز به بیشترین فالوور اینستاگرام ۲۰۲۱ می پردازیم.

طبیعتا در سال جدید بیشترین فالوور اینستاگرام ۲۰۲۱ نسبت به سال ۲۰۲۰ تغییراتی خواهد داشت، اما بیایید نگاهی ریز بینانه به فهرست افرادی با بیشترین فالوور جهان ۲۰۲۱ داشته باشیم و ببینیم رکورد فالوور اینستا دنیا در سال ۲۰۲۱ دست چه کسی است؟ پیش از آغاز بحث ذکر این نکته الزامی است که فهرست پیش روی شما به صورت صعودی تنظیم شده و از کمترین به بیشترین پیشروی می کند.

 

جاستین بیبر : بیشترین فالوور جهان ۲۰۲۱

تعداد فالوور: ۱۷۲ میلیون

بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 ایران و جهان ؛ رکورد فالو اینستا دست کیست؟

در رتبه بندی بیشترین فالوور اینستاگرام ۲۰۲۱ به مانند سال گذشته، نام جاستین بیبر خواننده، ترانه نویس و نوازنده کانادایی به چشم می خورد. او در سال ۲۰۰۷ با انتشار ویدیوهایی از خواندن خود در یوتیوب در بین کاربران یوتیوب محبوب شد و توسط اسکوتر براون استعدادیابی شد.

او در سال ۲۰۰۸ با بستن قراردادی با آر بی ام جی رکوردز به طور حرفه ای فعالیت در دنیای موسیقی را آغاز کرد. نخستین ای پی بیبر با عنوان دنیای من که در اواخر ۲۰۰۹ منتشر شد، او را به نخستین هنرمندی بدل کرد که هفت ترانه از اولین آلبومش وارد جدول ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد می شود.

 

بیانسه : بیشترین فالوور جهان ۲۰۲۱

تعداد فالوور: ۱۷۴ میلیون

 

بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 ایران و جهان ؛ رکورد فالو اینستا دست کیست؟

خواننده محبوب آمریکایی که جوایز گرمی ۲۰۲۱ را درو کرد در رتبه بندی بیشترین فالوور اینستاگرام ۲۰۲۱ جای خود را حفظ کرده است. این بازیگر و خوانننده موفق آمریکایی تولد هیوسون است و از کودکی در مسابقات گوناگونی رقص و آواز شرکت داشته است. او در اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی به عنوان خواننده اصلی دستینیز چایلد یکی از پرفروش ترین گروه های موسیقی دخترانه در تمام دوران به شهرت رسید.

در طول وقفه دستینیز چایلد، بیانسه با ایفای نقش در آستیم پاورز شماره یک باکس آفیس ایالات متحده ، اولین تئاتر خود را بازی کرد و حرفه انفرادی موسیقی خود را نیز بیشتر پی گرفت. او با شش آلبوم استودیویی انفرادی خود، به نخستین هنرمند موسیقی بدل شد که شش آلبوم نخست او در شماره یک بیلبور ۲۰۰ قرار گرفته است.

 

لیونل مسی : بیشترین فالوور جهان ۲۰۲۱

تعداد فالوور: ۱۹۹ میلیون

بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 ایران و جهان ؛ رکورد فالو اینستا دست کیست؟

لئو مسی فوتبالیست سرشناس و پرحاشیه آرژانتینی از دیگر افرادی از است که اگرچه در حد کریستیانو رونالدو نیست (یعنی در حد او فالوور ندارد) اما در فهرست ما با تعداد زیادی فالوور حضور دارد. این بازیکن سرشناس باشگاه بارسلونا اولین بازیکن تاریخ است که شش بار فاتح توپ طلا و کفش طلای اروپا شده است.

بهترین گلزن لالیگا و باشگاه بارسلونا، در نظر بسیاری از کارشناسان بهترین فوتبالیست تاریخ شناخته می شود. اما حالا مدت هاست که درخشش گذشته را ندارد.

 

کیم کارداشیان : بیشترین فالوور جهان ۲۰۲۱

تعداد فالوور: ۲۱۷ میلیون

بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 ایران و جهان ؛ رکورد فالو اینستا دست کیست؟

کارداشیان به عنوان یکی از شناخته شده ترین مدل های دنیا از دیگر افراد با بیشترین فالوور در دنیا است. او از محبوب ترین و پرطرفدارترین افراد در دنیا است و این محبوبیت او به اینستاگرام نیز کشیده است.

کیم کارداشیان متولد ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ است و اولین بار به عنوان دوست و استایلیست پاریس هیلتون شناخته شد و مورد توجه قرار گرفت. مدتی بعد اما برخی حواشی دامن گیر زندگی حرفه ای او شد. شهرت خانواده کارداشیان که همگی در حوزه بازرگانی و مدلینگ فعال هستند با مجموعه تلویزیونی پا به پای خانواده کارداشیان بیش از پیش شد.

 

سلنا گومز : رکورد فالوور اینستا دنیا در سال ۲۰۲۱

تعداد فالوور: ۲۲۲ میلیون

بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 ایران و جهان ؛ رکورد فالو اینستا دست کیست؟

سلنا ماری گومز، متولد ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲، خواننده، ترانه نویس، هنرپیشه و تهیه کننده آمریکایی، متولد و بزرگ شده ایالت تگزارش در آمریکاست. او حرفه خود را با حضور در مجموعه تلویزیونی کودکانه بارنی و دوستان، کار خود را آغاز کرد.

او در نوجوانی با بازی در نقش آلکس روسو، در شبکه دیزنی و در مجموعه تلویزیونی جادوگران محله ویورلی جایگاه ویژه ای کسب کرد و امروزه یکی از محبوب ترین نوازندگان و خوانندگان دنیا محسوب میشود و فالوورهای زیادی دارد.

 

کایلی جنز : رکورد فالوور اینستا دنیا در سال ۲۰۲۱

تعداد فالوور: ۲۲۸ میلیون

بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 ایران و جهان ؛ رکورد فالو اینستا دست کیست؟

خاندان جنر نیز تقریبا مانند کارداشیان ها همگی در حوزه مدلینگ و تجارت فعال هستند. کایلی یکی از شناخته شده ترین اعضای این خانواده و از افرادی با بیشترین فالوور اینستاگرام ۲۰۲۱ است و برخی پست های او در اینستاگرام بیشترین لایک را میگیرند.

او در حال حال حاضر در رتبه پنجم بیشترین فالوور اینستاگرام ۲۰۲۱ است. حساب کاربری او بیشتر به مسائل شغلی و شخصی زندگی اش اختصاص دارد. او تصاویر زیادی از خود منتشر می کند. عکس مربوط به تولد اولین فرزندش بیش از چند ده میلیون لایک اینستاگرام دریافت کرد.

 

دیواین جانسون : رکورد فالوور اینستا دنیا در سال ۲۰۲۱

تعداد فالوور: ۲۳۱ میلیون

بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 ایران و جهان ؛ رکورد فالو اینستا دست کیست؟

راک محبوب به عنوان یکی از موفق ترین بازیگران هالیوودی که محبوبیت بالایی در میان طرفداران سینما دارد، نیز از افرادی با بیشترین فالوور در اینستاگرام است. او به واسطه نقش هایی که در فیلم های مختلف بازی کرده به محبوبیت بالایی رسیده و علاوه بر فالوورهای زیاد یکی از پردرآمدترین بازیگران سینماست. ما پیش از این بهترین فیلم های دواین جانسون را به شما معرفی کرده بودیم. او تصاویر زیادی در اینستاگرام منتشر می کند که بیشتر به فعالیت های حرفه ای و زندگی خصوصی اش اختصاص دارد.

 

آریانا گراند : رکورد فالوور اینستا دنیا در سال ۲۰۲۱

تعداد فالوور: ۲۳۲ میلیون

بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 ایران و جهان ؛ رکورد فالو اینستا دست کیست؟

به مانند سال گذشته، رتبه گرانده در فهرست افرادی با بیشترین فالوور اینستاگرام، همچنان در رده سوم و بعد از کریستیانو رونالدو قرار دارد. او از مشهورترین چهره های اینستاگرام و پرطرفدارترین خواننده اینستاگرامی است.

البته محبوبیت او بی دلیل نیست چراکه یکی از موفق ترین خوانندگان دنیا با آهنگ هایی محبوب است. بیشتر محتوای پیج شخصی او به مسائل حرفه ای و مواردی از زندگی خصوصی اش ارتباط دارد.

 

کریس رونالدو : بیشترین فالوور اینستاگرام ۲۰۲۱

تعداد فالوور: ۲۷۹ میلیون

بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 ایران و جهان ؛ رکورد فالو اینستا دست کیست؟

اگر پیج رسمی اینستاگرام را در نظر نگیریم! رونالدو بیشترین فالوور در اینستاگرام را دارد. درواقع او محبوب ترین و پرفالوورترین انسان اینستاگرام است. کریس رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس از پرطرفداراترین بازیکنان فوتبال دنیاست و محبوبیت جهانی او در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، تعداد بالایی فالوور برایش به همراه داشته است.

ونالدو در پیج شخصی خود بیشتر اطلاعاتی از زندگی شخصی و خانواده خود، و فعالیت هایش در باشگاه یوونتوس منتشر می کند. رونالدو این روزها در یوونتوس وضعیت خوبی ندارد و برخی معتقدند به زودی به تیم دیگری منتقل می شود.

اینستاگرام : بیشترین فالوور اینستاگرام ۲۰۲۱

تعداد فالوور: ۳۹۰ میلیون

بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 ایران و جهان ؛ رکورد فالو اینستا دست کیست؟

اگر صرفا آمار و عدد بیشترین فالوور یک پیج برایتان مهم است و کاری به شخصیت ها نداشته باشید، باید بدانید پیج رسمی اینستاگرام همواره بیشترین فالوور را در این شبکه اجتماعی داشته و دارد. در حال حاضر نیز با اختلافی بیش از ۱۱۰ میلیون فالوور نسبت به رونالدو، پیج رسمی اینستاگرام بیشترین فالوور را در این شبکه اجتماعی دارد.

طبیعتا افراد براای اطلاع از جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به این شبکه اجتماعی ترجیح می دهند پیج رسمی اینستاگرام را دنبال کنند. البته این پیج معمولا تصاویری از سراسر جهان نیز برای دنبال کنندگان منتشر می کند که جذابیت خاصی به آن داده است.

 

رکورد فالوور اینستاگرام ایران ۲۰۲۱

در ایران نیز به مانند دیگر نقاط دنیا، پرطرفدرارترین پیج های اینستاگرامی متعلق به بازیگران، سلبریتی ها و خوانندگان است. البته در حال حاضر رکورد فالوور اینستاگرام ایران ۲۰۲۱ متعلق به حسن ریوندی، استنداپ کمدین شناخته شده ایرانی با بیش از ۱۶ میلیون فالوور است.

بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 ایران و جهان ؛ رکورد فالو اینستا دست کیست؟
رکورد فالوور اینستاگرام ایران ۲۰۲۱

ریوندی متولد ۱ فروردین ۱۳۵۵ در شهر سبزوار است و فعالیت های خود را با تقلید صدا آغاز کرد. او اولین کنسرت خنده ایران را در سال ۹۲ در برج میلاد برگزار کرد. اولین هنرنمایی های ریوندی مربوط به شخصیت های کارتونی و برخی از خوانندگان بود که معروفیت خوبی برایش در سطح جامعه به همراه داشت و حالا رکورد فالوور اینستاگرام ایران ۲۰۲۱ در دست اوست.

ریوندی با پشت سر گذاشتن مهناز افشار به پرفالوورترین ایرانی اینستاگرام بدل شده است و در پست هایش کلیپ هایی از کنسرت های مختلف منتشر می کند. تا پیش از این رکورد فالوور اینستاگرام ایران ۲۰۲۱ برای مهناز افشار بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.