فاش شدن مشخصات اصلی «سرفیس گو ۳» پیش از رونمایی رسمی

مایکروسافت اوایل این هفته تأیید کرد که در روز ۲۲ سپتامبر ( ۳۱ شهریور) و رأس ساعت ۱۱ صبح به وقت شرقی (۱۹:۳۰ به وقت ایران) رویداد سرفیس خود را با محوریت سخت افزار برگزار خواهد کرد. حال، در شرایطی که هنوز حدود ۳ هفته تا برگزاری رویداد مذکور باقی است، اطلاعات مفصلی درباره مشخصات یکی از دستگاه‌های احتمالی یعنی سرفیس گو ۳ (Surface Go 3)، منتشر شده است. با دیجی رو همراه باشید.
بر اساس اطلاعات فاش شده، ظاهراً مایکروسافت تبلت جدید سرفیس گو ۳ را با همان شکل کلی نسل قبل و در اندازه ۱۰.۵ اینچی تولید کرده که دارای قاب آلیاژ منیزیم و یک صفحه کلید مجزا است.
فاش شدن مشخصات اصلی «سرفیس گو 3» پیش از رونمایی رسمی
گفته می‌شود که تغییر بزرگ سرفیس گو ۳ در بخش سخت افزار داخلی اتفاق افتاده است؛ جایی که از پردازنده‌های نسل دهم اینتل یعنی سری امبر لیک Y استفاده شده است. مدل پایه سرفیس گو ۳ که ماه گذشته در لیست بنچمارک Geekbench 4 مشاهده شد، از تراشه پنتیوم گلد ۶۵۰۰Y با ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند. مدل گران‌تر این تبلت هم از پردازنده Core i3-10100Y استفاده خواهد کرد که دارای سرعت کلاک ۱.۳ گیگاهرتز بوده و البته بسته به کاری که انجام می‌دهد، این فرکانس می‌تواند تا ۳.۹ گیگاهرتز نیز افزایش یابد. همچنین، این مدل با ۸ گیگابایت حافظه رم همراه خواهد بود.
فاش شدن مشخصات اصلی «سرفیس گو 3» پیش از رونمایی رسمی
شایعه شده که مایکروسافت در کنار سرفیس گو ۳ از یک لپ تاپ سرفیس جدید نیز رونمایی خواهد کرد. همچنین ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد سرفیس دوئو ۲ (Surface Duo 2) که اخیراً شایعات زیادی پیرامون آن بوده، ارائه شود. به هر حال، تنها سه هفته دیگر تا برگزاری رویداد بزرگ مایکروسافت باقی مانده و به زودی با سخت افزاری جدید این غول فناوری آشنا خواهیم شد. اگر از طرفداران محصولات مایکروسافت هستید، در روزهای آتی و با پوشش خبری رویداد این شرکت با دیجی رو همراه باشید.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.