فوت تمام اعضای یک خانواده کرجی/ مرگ تازه عروس بر اثر کرونا

پرستار بخش کرونای بیمارستان امام علی(ع) کرج گفت: موارد زیادی از ابتلا ۲۰ تا ۳۰ نفره افراد فامیل در تجمعاتی چون عروسی یا عزا داشته‌ایم. در یک مورد عروس جوان یک هفته بعد از مراسم عروسی به کرونا مبتلا شد و متأسفانه فوت کرد.

فوت تمام اعضای یک خانواده کرجی/ مرگ تازه عروس بر اثر کرونا

رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرج از افزایش سه برابری مراجعه سرپایی موارد مربوط به کرونا به این بیمارستان خبر داد.

منصور آذریان با اشاره به کاهش سن افرادی که به کرونا مبتلا می‌ شوند، گفت: در موج پنجم کرونا، آمار مراجعین ما سه برابر شده و در روز حدود ۶۰۰ مراجعه سرپایی داریم که ۱۰ تا ۱۵ درصد این موارد بستری می‌شوند.

وی با بیان اینکه تخت‌های بیمارستان کاملاً پر شده است، اعلام کرد: در موج کنونی اطفال هم به کرونا مبتلا می‌شوند و در حال حاضر در تخت‌های آی.سی.یو اطفال نیز بیماران کووید بستری هستند.

وی در خصوص میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به کرونا در موج جدید هم گفت: اگرچه آمار مرگ و میر هنوز به شدت بالا نرفته اما در حال قابل توجه شدن است.

وی با اشاره به خستگی پرسنل بیمارستان تصریح کرد: خواهش می‌کنم از تجمعات پرهیز کنید چون تنها راه مقابله با این بیماری پیشگیری است و تقاضا دارم با استفاده از ماسک و خودداری از تجمعات و دورهمی به خودتان و جانتان بها دهید.

عنایتی افزود: مواردی هم بوده که تمام اعضای یک خانواده بر اثر کرونا فوت کرده‌اند و فقط یکی از اعضا زنده مانده است.

جلیلیان یکی دیگر از پرستاران بیمارستان امام علی(ع) کرج هم گفت: شاهد بستری شدن بیماران زیر ۵۰ سال سن هستیم و همچنین ابتلای خانوادگی به کرونا هم در این موج در حال افزایش است. در ابتلاهای خانوادگی مواردی بوده که منجر به فوت پدر، مادر و حتی فوت دو فرزند شده است.

 

منبع: ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.