اخراج ۱۴۰ استاد دانشگاه پیام نور

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: نباید اکنون در یک تصمیم‌گیری عجولانه دست به اخراج ۱۴۰ عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور و یا تبدیل وضعیت آنان زد.

اخراج ۱۴۰ استاد دانشگاه پیام نور

محمدمهدی زاهدی در باره اخراج و تبدیل وضعیت ۱۴۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور به کارمندی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور ادعا دارد که تعدادی از اعضای هیات علمی پیمانی خود را که حدود ۱۴۰ نفر بوده و فاقد شرایط تبدیل وضعیت برای رسمی، آزمایشی و… هستند را اخراج و یا وضعیت آنان را تبدیل به کارمند کند.

وی افزود: با توجه به اینکه تغییر دولت جدید ظرف ۱۰ روز آینده انجام می‌شود و دولت جدید هم حداکثر تا یک ماه دیگر مستقر می‌شود، از وزیر علوم می‌خواهم که این موضوع را به تعویق بیندازد تا وزیر بعدی در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: کاری نکنیم که وزیر بعد بخواهد مجددا خلاف این تصمیم عمل کند. از وزیر علوم اگر اطلاعاتی در مورد این ۱۴۰ نفر دارد به وزیر بعد منتقل کند تا اگر وزیر دولت سیزدهم مصلحت دید خود تصمیم بگیرد.

زاهدی از غلامی وزیر علوم خواست که دستورات لازم را به رئیس دانشگاه پیام نور برای تعویق انداختن این تصمیم صادر کند و همچنین تاکید کرد نباید اکنون در یک تصمیم‌گیری عجولانه دست به اخراج ۱۴۰ عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور و یا تبدیل وضعیت آنان زد.

 

منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.