نحوه غیرفعال کردن ابزارک مزاحم آب و هوا در ویندوز ۱۰

نوار وظیفه بدون سر و صدا را در دستگاه ویندوز ۱۰ خود بازگردانید.

 
پایگاه خبری تحلیلی رسا نشر – اگر به روزرسانی خودکار را در ویندوز ۱۰ فعال کرده باشید ، احتمالاً متوجه اضافه شدن یک ابزارک جدید و جدید – و بسیار آزار دهنده – در نوار وظیفه شده اید. این “اخبار و علایق” است که مایکروسافت با به روزرسانی نسخه ۱۹۰۹ به ویندوز ۱۰ اضافه کرد و همه مواردی را که در ویندوز ۱۰ اشتباه است برجسته می کند: عناصر ناسازگار طراحی ، اضافه شدن ویژگی دیگری که هیچ کس واقعاً درخواست نکرده است ، و بی نظمی بیشتر شما نیاز دارید.
ویجت نوار وظیفه حتی در مقایسه با عناصر واضح با وضوح بالا در اطراف خود ، کمی مبهم به نظر می رسد که بر غم و اندوه شما افزوده است. (مایکروسافت از شما عصبانی نیستیم ؛ ما فقط ناامید شده ایم.)
نحوه غیرفعال کردن ابزارک مزاحم آب و هوا در ویندوز 10
خوشبختانه ، شما به راحتی می توانید آن را حذف کنید. نحوه کار:
روی هر بخشی از نوار وظیفه رایانه Windows 10 کلیک راست کنید. این در سمت چپ نماد ساعت و اتصال شبکه در گوشه پایین سمت راست صفحه قرار دارد.
اخبار و علایق را انتخاب کنید.
روی خاموش کردن کلیک کنید.
در صورت پشیمانی از تصمیم خود برای حذف این ابزارک (بعید به نظر می رسد) ، می توانید با کلیک راست در هر جایی از نوار وظیفه و انتخاب اخبار و علایق> نمایش نماد و متن ، آن را برگردانید. همچنین گزینه ای به نام Show icon (فقط نماد نمایش) را مشاهده خواهید کرد که فقط نماد آب و هوای کوچک را نشان می دهد بدون متن در کنار آن.
همچنین ، هر زمان که نشانگر ماوس خود را بر روی ابزارک هوا قرار دهید ، یک صفحه عظیم با اخبار و اطلاعات آب و هوا ظاهر می شود. اگر می خواهید آب و هوا را در نوار وظیفه خود ببینید ، اما به اخبار و به روزرسانی های ارائه شده توسط مایکروسافت اهمیت زیادی نمی دهید ، می توانید فقط بخش اخبار ویجت را غیرفعال کنید.
برای انجام این کار ، بر روی نوار وظیفه کلیک راست کرده و به قسمت اخبار و علایق بروید. اکنون علامت Open on hover را بردارید. این ابزارک آب و هوا را در نوار وظیفه نگه می دارد ، اما اجازه نمی دهد صفحه بزرگ – آزار دهنده! – جدید باز شود ، مگر اینکه روی ویجت کلیک کنید.
و اگر به دنبال گزینه های دیگری هستید ، بسیاری از برنامه های عالی آب و هوا برای ویندوز وجود دارد که می توانید آنها را بررسی کنید.
مهدی سوری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.