Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1164

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1165

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1166

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1177

آتش‌نشانی تهران: اثری از انفجار در شمال پایتخت مشاهده نشده‌ است

در فضای مجازی چنین حادثه ای منتشر شد اما طی بررسی های صورت گرفته وقوع چنین حادثه ای صحت نداشته و آتش نشانی تهران نیز این موضوع را تایید می کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به ارایه گزارش‌هایی مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار در پارک ملت اعلام کرد: حادثه انفجاری در شمال تهران روی نداده‌است و آتش‌نشانان هیچ اثری از وقوع چنین حادثه‌ای مشاهده نکردند.

سید جلال ملکی روز شنبه در این باره به ایرنا گفت: تماس‌های مردمی که با سازمان آتش‌نشانی گرفته شده و طی آنها اعلام شد که صدای مهیبی در محدوده شمال تهران شنیده شده است.

وی ادامه داد: بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند اما آتش نشانان پس از جستجو و بررسی های لازم هیچ اثری حادثه ای در محل اعلام شده مشاهده نکردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: تنها عصر روز گذشته وقوع آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در منطقه مقداد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که آتش نشانان با حضور به موقع موفق شدند ۱۰ نفر از ساکنان این ساختمان را نجات دهند که البته این حادثه بدون مصدومیت به پایان رسید.

همچنین معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: هیچ مورد انفجار و آتش سوزی در شمال تهران گزارش نشده است.

حمیدرضا گودرزی اظهار داشت: در فضای مجازی چنین حادثه ای منتشر شد اما طی بررسی های صورت گرفته وقوع چنین حادثه ای صحت نداشته و آتش نشانی تهران نیز این موضوع را تایید می کند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: صدای انفجاری ۵٢ دقیقه بامداد امروز شنبه در پارک ملت تهران گزارش شد که براساس بررسی‌های صورت گرفته این موضوع خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

گودرزی افزود: پارک ملت در حد فاصل خیابان ولیعصر و خیابان آیت الله هاشمی قرار دارد و موضوع همچنان توسط پلیس فاتب در دست بررسی است.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر ارتباط صدای انفجار با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: این سازمان در سطح تهران و شهرستان ها صدها ساختمان دارد اما تاکنون خبر انفجار در این سازمان تایید نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.