حادثه اتوبوس خبرنگاران/ دادگستری: چنانچه قصور مسئولان احراز شود، برخورد می شود

همه ابعاد از جمله سلامتی و ایمنی اتوبوس، نقص فنی احتمالی، نحوه تدارک خودرو برای جابجایی خبرنگاران، صورت وضعیت مسافران و مسیر انتخاب شده برای تردد در دستور بررسی است.حادثه اتوبوس خبرنگاران/ دادگستری: چنانچه قصور مسئولان احراز شود، برخورد می شود

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی متعاقب دستور ریاست قوه قضائیه با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه با مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران ملاقات کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی متعاقب دستور ریاست قوه قضائیه با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه با مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران ملاقات کرد و به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان دستورات لازم در خصوص روند درمان و اقدامات سریع و عاجل جهت مداوای مصدومین را صادر نمود.

عتباتی با تک‌تک مصدومین این حادثه دیدار و حال آنها را جویا شد و از روند سریع مداوای آنها اطمینان حاصل کرد.

وی در گفت‌وگو با مرکز رسانه قوه قضائیه تصریح کرد: فعلا از نظر افسر کاردان فنی تصادفات، بی احتیاطی راننده و عدم کنترل وسیله نقلیه علت حادثه اعلام شده که بر این اساس راننده با تفهیم اتهام و قرار قانونی بازداشت شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: همه ابعاد از جمله سلامتی و ایمنی اتوبوس، نقص فنی احتمالی، نحوه تدارک خودرو برای جابجایی خبرنگاران، صورت وضعیت مسافران و مسیر انتخاب شده برای تردد در دستور بررسی است.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، وی در پایان اعلام کرد: چنانچه قصور و سهل انگاری و ترک فعلی از ناحیه مسئولان و مدیران احراز شود، برخورد قانونی و جدی صورت می گیرد.

روز دوم تیرماه در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست ۲۱ نفر مصدوم شدند. مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا جان خود را از دست دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.