فعال شدن استفاده از یک حساب واتساپ روی چند دستگاه در آینده نزدیک

شرکت فیسبوک اعلام کرد که قصد دارد امکان استفاده از یک حساب واتساپ روی چند دستگاه را فراهم کند.

فعال شدن استفاده از یک حساب واتساپ روی چند دستگاه در آینده نزدیک

در اوایل ماه جاری WhatsApp تایید کرد که پشتیبانی چند دستگاهی از واتساپ قرار است به این پیامرسان اضافه شود تا  کاربران بتوانند از یک حساب در چند دستگاه استفاده کنند و در حال حاضر طبق اعلام کارشناسان، جزئیات بیشتری در مورد ویژگی‌های جدید این نرم افزار منتشر شده است.
پشتیبانی از چند دستگاه در هر حساب به ۱ تلفن محدود خواهد شد و شما قادر نخواهید بود که WhatsApp را از طریق چندین تلفن Android یا iPhone و Android به طور همزمان اجرا کنید. برای مثال فرد می‌تواند در لپ تاپ یا تبلت خود نیز از حساب واتساپش استقاده کند.
آخرین جزئیات از زمان ارائه نسخه جدید نرم افزار واتس‌آپ با امکانات جدید
امیدواریم که این یک راه حل موقت باشد و پشتیبانی چند دستگاهی مناسب در امتداد خط وجود داشته باشد و خبر خوب این است که برای استفاده از WhatsApp در یک یا همه دستگاه‌های مرتبط، نیازی به برقراری ارتباط در تلفن نخواهید داشت.
همچنین می‌توانید سابقه گپ خود را بین iOS و Android به یکدیگر منتقل کنید و تماس‌های صوتی و تصویری در همه دستگاه‌های مرتبط کار خواهد کرد و درگز همانند گذشته نخواهد بود. همچنین برای اتثصال چند دستگاه، کاربران باید تمام دستگاه‌های مرتبط را به جدیدترین نسخه برنامه به روز کنند و در صورت استفاده از نسخه منسوخ WhatsApp، کاربران امکان ارسال پیام و … را به سایر دوستان خود نخواهند داشت.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.