استاندار تهران :میزان مشارکت مردم در ساعات اولیه نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر بوده است

امیدواریم که در همین ساعات اولیه حضور مردم را بیشتر در پای صندوقهای رأی داشته باشیم و مردم هم حضور در پای صندوقهای رأی را به ساعات آخر نیندازند.

استاندار تهران گفت: آمار آرای ماخوذه هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما میزان حضور مردم نسبت به ادوار گذشته در این ساعات بیشتر شده است.استاندار تهران :میزان مشارکت مردم در ساعات اولیه نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر بوده است

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری با اشاره به وجود برخی اختلالات فنی در امر حضور و احراز هویت عوامل اجرایی و نظارتی اظهار کرد: این موارد در همان ساعت اولیه رفع شد و در حال حاضر کار رأی‌گیری با وجود اشکال برخی دستگاه‌ها بی‌هیچ‌وجه متوقف نشد و الان هم این مشکل برطرف شده و همه شعب مشغول رأی‌گیری از مردم هستند.

وی افزود: امیدواریم که در همین ساعات اولیه حضور مردم را بیشتر در پای صندوقهای رأی داشته باشیم و مردم هم حضور در پای صندوقهای رأی را به ساعات آخر نیندازند.

استاندار تهران تصریح کرد: وجود مورد یا مشکل امنیتی را در هیچ کجا شاهد نبودیم.

بندپی ادامه داد: آمار آرای ماخوذه هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما میزان حضور مردم نسبت به ادوار گذشته در این ساعات بیشتر شده است.

وی یادآور شد: هنوز از زمینه میزان استفاده از تعرفه‌ها آمار دقیقی نداریم، اما در هیچ شعبه‌ای هم گزارشی از کمبود یا نبود تعرفه نداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.