پلیس: برای برگزاری انتخابات کوچکترین مساله‌ای نداشته‌ایم

همچنین قرارگاه عملیاتی و پلیس ۱۱۰ لحظه به لحظه تخلفات را از تمام شعبات دریافت می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: برای برگزاری انتخابات کوچکترین مساله امنیتی و تخلفی نداشته‌ایم.

به گزارش ایرنا، سردار «حسن رحیمی» پس از حضور پای صندوق رای در حسینیه ارشاد، گفت: ما از مدت‌ها قبل برای امنیتپلیس: برای برگزاری انتخابات کوچکترین مساله‌ای نداشته‌ایم رای گیری که متولی اصلی آن نیروی انتظامی است برنامه‌ریزی می‌کنیم و ١٧ هزار نیرو به همراه نیروی احتیاط در شعب اخذ رای حضور دارند و تا الان هیچ گونه مساله ای نبوده است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین قرارگاه عملیاتی و پلیس ۱۱۰ لحظه به لحظه تخلفات را از تمام شعبات دریافت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- برگزار شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شد و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.