رئیسی بعد از رای دادن: برای حل مشکلات مردم شب و روز نمی‌شناسم/ مردم از صندوق رای ناراحت نباشند و در انتخابات شرکت کنند

بعضی از بخش‌های کشور نیازمند تعرفه هستند و از همکاران وزارت کشور و شعب اخذ رأی تقاضا می کنم در این راستا تلاش کنند.

سید ابراهیم رئیسی گفت: حرف‌هایی که در انتخابات زدم برای رفع مشکلات مردم بود و برای انجام این کار شب و روز نمی شناسم و تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا در نقش یک طلبه خدمتگزار مردم باشم.رئیسی بعد از رای دادن: برای حل مشکلات مردم شب و روز نمی‌شناسم/ مردم از صندوق رای ناراحت نباشند و در انتخابات شرکت کنند

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی با حضور در مسجد جامع شهر ری رای خود را به صندوق انداخت و پس از مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ با بیان این‌که روز بسیار مبارکی برای تصمیم‌گیری ملت ایران است و از تمام دست اندر کاران انتخابات کمال تشکر را دارم گفت: ان شاءالله امروز به دست مردم اجرای عدالت رقم بخورد. توصیه من به عنوان یک کاندیدا این است که رای مردم حق الناس است و باید از آن مراقبت کرد و حتی یک رای هم نباید برخلاف آنچه مردم تصمیم گرفته‌اند باشد.

وی افزود: بعضی از بخش‌های کشور نیازمند تعرفه هستند و از همکاران وزارت کشور و شعب اخذ رأی تقاضا می کنم در این راستا تلاش کنند.

رئیسی با بیان اینکه امیدوارم امانتداری نسبت به رای مردم انجام شود اظهار کرد: ان شاءالله خداوند کمک کند و دولتی رقم بخورد که برای مردم و در جهت رفع گرفتاری آنها باشد.

رئیسی گفت: من تصمیم گرفتم در اولین ساعات رای خود را به صندوق بیندازم و از هر کسی که مشکلی دارد و ناامید است خواهش می کنم که رای دهد و از همه مردم و جوانان با هر گویش و هر اقلیم و با هر نگاه سیاسی می خواهم پای صندوق بیایند و رای خود را بیندازند.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ناراحتی مردم حق است و به دلیل برخی از کاستی‌ها بوده، اما اگر دلیل شرکت نکردن باشد اشتباه است. مردم از صندوق رای ناراحت نباشند و در انتخابات شرکت کنند. من از همه می خواهم در انتخابات شرکت کنند تا به نفع مردم و در جهت تغییر در وضعیت آنها اقدامات صورت گیرد.

رئیسی در پاسخ به این سوال که قول شما به مردم چیست بیان کرد: حرف‌هایی که در انتخابات زدم برای رفع مشکلات مردم بود و برای انجام این کار شب و روز نمی شناسم و تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا در نقش یک طلبه خدمتگزار مردم باشم.

وی در پایان گفت: تنها ایرانی بودن کافیست تا حقوق شهروندی تضمین شود. مردم حق دارند و دولت مکلف است به مردم خدمت کند. من مردم را صاحب حق میدانم و برای دولت وظیفه قائل و حق را برای مردم و تکلیف را برای دولت میدانم و با تمام وجود در خدمت مردم خواهم بود تا مردم احساس کنند در زندگی آنها تغییر ایجاد شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.