کارمندی از نگاه دیگر در روز کارمند

کارمندی یعنی ۳۰ سال خدمت و تلاش برای کشور و جامعه. یعنی هر روز ساعت ۶ و یا حتی زودتر بیدار شدن و استرس از ترس دیر رسیدن.   پایگاه خبری رسا نشر- شبنم حاجی اسفندیاری: چهارم شهریور ماه هر سال بنام روز کارمند نام گذاری شده است. شغلی که بیرونش مردم را می سوزاند […]

کارمندی یعنی ۳۰ سال خدمت و تلاش برای کشور و جامعه. یعنی هر روز ساعت ۶ و یا حتی زودتر بیدار شدن و استرس از ترس دیر رسیدن.

 
پایگاه خبری رسا نشر- شبنم حاجی اسفندیاری: چهارم شهریور ماه هر سال بنام روز کارمند نام گذاری شده است. شغلی که بیرونش مردم را می سوزاند و از درون کارمندان را گاهی تا سوختگی درجه ۱ پیش می برد. کارمندی شغل سختی است. اما از بیرون به پشت میز نشینی و آسودگی خاطر از بابت حقوق و مزایای همیشگی و بعد از آن بازنشستگی با طعم خوش زندگی شیرین و … به نظر می رسد.

کارمندی یعنی ۳۰ سال خدمت و تلاش برای کشور و جامعه. یعنی هر روز ساعت ۶ و یا حتی زودتر بیدار شدن و استرس از ترس دیر رسیدن. یعنی مدام با ارباب رجوع سر و کله زدن.و یعنی مراقب باشی تا در رقابت گاها نا سالم در میان همکاران ، صندلی و میزت  را از دست ندهی. مخلص کلام که کارمندی آنقدرها هم که می گویند آسان نیست. رسیدن به شغل کارمندی مخصوصا اگر دولتی باشد به همین آسانی نیست و نصیب هرکسی نمی شود.
از طرف تحریریه رسا نشر روز کارمند را بر همه تلاشگران و کارمندان خدمتگذار و صادق تبریک عرض می نماییم. به امید اینکه همه کارمندان و مدیران با وجدان کاری و دلسوزی در اعتلای اهداف و آرمانهای کشور گام بردارند.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.