از رقص اینستاگرامی مائده تا اجرای زنده در کنسرت تتلو/رسانه ملی سلبریتی ساز!!

پایگاه خبری رسانشر-مهدی سوری: نمی دانم  چه دستور العملی برای گرفتن اعترافات مائده گونه و نشان دادن آن در رسانه ملی وجود دارد؟ و چه کسی در این رسانه اینگونه اهداف و برنامه ها را تبیین می کند. اما هرکسی و هر دستور العملی هست باید با فارسی خیلی سخت بگویم که آبروی رسانه ملی […]

پایگاه خبری رسانشر-مهدی سوری: نمی دانم  چه دستور العملی برای گرفتن اعترافات مائده گونه و نشان دادن آن در رسانه ملی وجود دارد؟ و چه کسی در این رسانه اینگونه اهداف و برنامه ها را تبیین می کند. اما هرکسی و هر دستور العملی هست باید با فارسی خیلی سخت بگویم که آبروی رسانه ملی را بر باد داده اید. در شرایظی که هیچیک از مقامات و ارگان های #قضایی و #انتظامی ماجرای دستگیری و دستور پخش اعترافات #مائده #هژبری را بر گردن نگرفته اند، روابط عمومی سیما آن را به خواست مردم ربط داده و می گوید مردم خواسته اند. در اینکه ترویج فساد و منکر جرم بوده و محتوای تولیدی صفحه #اینستاگرام این دختر جوان نیز اقدام به انتشار اعمال مجرمانه می کرده شکی نیست.البته فقط مائده نیست. صفحات اینستاگرام پر است از محتواهایی که بگونه ای می تواند جرم باشد و مصداق عمل منکر! حال دانسته و یا نادانسته روزانه صدها هزار محتوای این شکلی در فضای مجازی دست به دست می گردد و آنچه که هنوز هم نقطه تاریک فضای مجازی در ایران است فرهنگ سازی و نحوه برخورد با این پدیده است.

واقعاً رسانه ملی با انتشار #اعترافات مائده چه هدفی را دنبال می کند؟ و یا قبل تر با مصاحبه با وحید خزایی به دنبال چه چیزی بود؟؟ اگر فکر می کنید که مائده و امثال وی با این نمایش چند دقیقه ای اصلاح می شوند و احتمالا از حوزه علمیه خواهران سر در می آورند و یا اینکه چند هفته بعد با ظاهری چادری در برنامه از لاک جیغ تا خدا می نشینند و گذشته بد خود را تقبیح می کنند، کاملاً در اشتباه هستید. و این طرز تفکر نشان می دهد که در تلویزیون ملی ایران که باید جایگاه فرهنگ و تفکر باشد، عده ای بدون فکر و در نظر گرفتن عواقب یک موضوع، صرف ظاهر سازی و نمایش اعتقادات بدون پشتوانه خود ، مسئولیت هایی را بر عهده گرفته اند که لایق آن نیستند. اینکه مائده هژبری ۱۷ ساله ای را که تنها ۱۰۰ هزار نفر می شناختند و حالا در صفحات مختلف فضای مجازی از او نام می برند و بعنوان یک رقصنده دختر در اینستاگرام بدنبال کلیپ های آن می گردند و همینطور که اکنون این دختر جوان در ترکیه و در کنار امیر حسین مقصود لو (رپر حاشیه دار زیرزمینی) قرار گرفته است و احتمالا در #کنسرت شهریور ماه این فرد بر روی صحنه خواهد رفت مقصرش رسانه ملی است! گناه همه این اتفاقات بر گردن رسانه ای است که عده ای را باد می کند و عده ای را از کشور می راند. و جالب اینجاست که هیچوقت زیر بار اشتباه و خطاهایش نمی رود. چراکه عملا کسی نمی تواند نقدش کند و با آن برخورد کند.

این را بخوبی می دانیم که رسانه ی ملی از چه سلیقه و تفکر سیاسی خط می گیرد. از اینرو برایمان جالب است که این رسانه و هم خطانش گاه و بی گاه گاف هایی از این دست می دهند که نشان می دهد آنقدرها هم برای اعتقاداتشان ارزشی قائل نیستند. آن روزها وحید خزایی لومپن را شاخ کردند. دیروز امیر #تتلو را مورد حمایت و تقدیر قرار دادند و امروز هم #سلبیرتی ساختند به نام مائده هژبری، که هم نامش جهانی شد. و هم معروف شد و اکنون نیز در خارج از کشور به راحتی به کارش ادامه می دهد و شاید هر روز در دلش از رسانه ملی تشکر می کند. چراکه به این راحتی نمی توانست معروف شود و حتی برای گرفتن ویزا برای هر کشوری که دلش بخواهد اقدام کند.

قطعا برایم  جالب است بدانم  واکنش امثال آقای رئیسی و طرفدارانش، فارس نیوز و آنانیکه در آن همایش بعد انتخاباتی از امیر تتلو تقدیر کردند،  بعد از کنسرت شهریور ماه وی که در آن لهو لعب، رقص مختلط و نوشیدن مشروب و الکل و دهها فعل حرام دیگر روی می دهد چه خواهد بود؟ بر کسی پوشیده نیست که امیر حسین مقصودلو انسانی ظاهر ساز است که اگر دم از حجاب و نماز و اعتقادات میزند برای لج بازی با حاکمیت است و اتفاقات کنسرت وی در ترکیه این را ثابت خواهد کرد که حامیانش را به بازی گرفته است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.