استفاده از اینستاگرام برای کسب درآمد بیشتر

وجود شبکه های اجتماعی قدرتمندی همچون فیسبوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام باعث شده است تا ابر بازارهای بزرگی در سرتاسر دنیا شکل بگیرد. بازارهایی به وسعت یک گوشی تلفن همراه!

 

پایگاه خبری تحلیلی رسا نشر ،  مهدی سوری: اینستاگرام طی دهه گذشته تبدیل به یک پلتفرم بازاریابی و کسب درآمد شده است. شما می توانید در این برنامه کالاهایتان را عرضه کنید. برندتان را به همه معرفی و کنید. خدمات و محصولاتتان را به فروش برسانید.

فرقی نمی کند که چه کسب و کاری دارید. پزشک هستید؟ تولید کننده یا فروشنده لباس هستید ؟ و یا یک واسطه فروش محصول؟ شما یک مرکز بزرگ ارائه خدمات و فروش محصول رایگان با ابزارهای متنوعی دارید. پس زمان را از دست ندهید.

استفاده از اینستاگرام برای کسب درآمد بیشتر

سلام به دوران بازاریابی الکترونیک

اگرچه شاخه های مختلفی برای بازاریابی و فروش محصول مانند بازاریابی فیزیکی، تبلیغاتی شامل ( آگهی تبلیغاتی، ایمیل مارکتینگ و …) و رسانه های اطلاع رسانی مانند روزنامه ها یا آگهی نامه ها وجود دارد، اما بازاریابی الکترونیک یک دنیای بی نهایت است که با انواع روش های مختلف به شما این امکان را می دهد تا با صرف کمترین هزینه و بدون استفاده از نیروی کاری ، با کمی تفکر و خلاقیت یک سامانه فروش عالی محصول و خدمات داشته باشید.

وجود شبکه های اجتماعی قدرتمندی همچون فیسبوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام باعث شده است تا ابر بازارهای بزرگی در سرتاسر دنیا شکل بگیرد. بازارهایی به وسعت یک گوشی تلفن همراه! شما ممکن است از یک یا همه این برنامه ها برای سرگرمی یا کار استفاده کرده باشید. هرکدام ازاین برنامه ها جذابیت های خودشان را دارند. اما بررسی نشان می دهد اینستاگرام دیگر تنها وسیله سرگرمی و اشتراک لحظات و داستان ها نیست. بلکه با اهداف از پیش برنامه ریزی شده مالکان آن، این پلتفرم به بزرگترین شبکه بازاریابی و فروشگاهی در جهان مجازی تبدیل شده است.

اگر شما هنوز در اینستاگرام به دنبال گرفتن فالوور و لایک بیشتر هستید؛ باید بدانید که دوستان و حتی رقبای شما اکنون به دنبال فروش بیشتر در این شبکه هستند. آنها استراتژی خود را همگام با اینستاگرام پیش برده اند و به این برنامه دیگر به چشم اپلیکیشن سرگرمی نگاه نمی کنند. پس تا به اینجای کار شما ضرر کرده اید.

اما چرا و چگونه می توان از اینستاگرام درآمد کسب کرد؟؟

اگر همین حالا به ماهیت بزرگ این شبکه اجتماعی پی برده اید و فکر می کنید که دیر شده است، باید بگویم که نه! هنوز هم برای کار و فعالیت در این بازار بزرگ دیر نیست. خوبی این ابر بازار این است که برای همه جا دارد. هرکسی به اندازه بزرگی فکر و برنامه اش می تواند از مزایای این برنامه سود ببرد. قبل از اینکه بخواهم در رابطه با روش های داشتن یک کانال قوی درآمدزایی صحبت کنم خیلی کوتاه در رابطه با چرایی کسب درآمد از اینستاگرام توضیح می دهم.

اینستاگرام به شما این امکان و فرصت را می دهد بدون برقراری تماس و صرف هزینه و وقت، یک محصول و خدمات را به بی نهایت مشتری در دنیا معرفی کنید و آن را عرضه و به فروش برسانید. تنها با انتشار پست و استوری تبلیغاتی، یعنی همان محتوای مناسب بدون پرداخت هزینه برای تبلیغات، بدون صرف زمان برای بازاریابی و پیدا کردن مشتری و اقناع آنان برای خرید، یک رسانه برای معرفی، یک مرکز خرید برای ارائه و یک فروشگاه رای فروختن محصول و خدمات خود ایجاد کرده اید. اگر کارتان را درست انجام داده باشید، کسب و کار شما در معرض دید بیش از ۴۰ میلیون ایرانی ساکن اینستاگرام قرار می گیرد. و اگر محصول شما امکان فروش جهانی داشته باشد خریداران شما به تعداد اعضای این شبکه قابل افزایش است. پس چرا از ظرفیت های این بازار بزرگ استفاده نکنیم؟

قدم اول

۱- ایجاد یک حساب در اینستاگرام

تقریبا هرکسی که گوشی هوشمند دارد، اینستاگرام را در گوشی خود نصب دارد. و همه کار کردن با آن را بلد هستند. اما ایجاد یک اکانت تجاری با یک اکانت شخصی تفاوت های عدیده ای دارد که در زیر به اختصار به آن می پردازم.

 

۱- اکانت خود را با نام برند محصول یا خدمات خود بسازید. سعی کنید نام کاربری و نام صفحه ساده و روان و قابل جستجو باشد. حتی المقدور از علائم اضافی  (!_-.) استفاده نکنید.

۲- تصویر لوگو در پروفایل خیلی مهم است. از همان ابتدا لوگوی خود را در آواتار پروفایلتان درج کنید و از تغییرهای پیاپی خودداری کنید.

۳- اطلاعات بیو خود را کامل کنید. در کوتاهترین جمله خدمات خود را توضیح دهید. از #هشتگ های تخصصی در بیو استفاده کنید.

۴- لینک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را حتماً درج کنید. اگر سایت ندارید حتما با کمک یک مشاور سایت خود را سریعتر راه اندازی کنید. بهتر است فروشگاه اینترنتی با امکان سفارش دهی و پرداخت آنلاین داشته باشید. اگر ندارید ، این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهید.

۲- صفحه خود را به اکانت بیزینس تبدیل کنید.

تبدیل اکانت بیزینس در اینستاگرام یکی از پله های موفقیت برای یک صفحه تجاری و ارائه دهنده محصول است. انتخاب شیوه صفحه پرسونال که  قابلیت پرایوت هم دارد ، شیوه مورد علاقه فعالان تجاری فیک فروش، ممنوعه فروش و کلاهبردار است که میخواهند ریسک لو رفتن یا رسوایی بواسطه ریپورت و کامنت را تا حد امکان پایین بیاورند. پس اگر کسب و کاری هستید که فعالیت سالم دارید.  دارای مجوز هستید و اهداف و برنامه بلند مدتی را دنبال می کنید و از همه مهمتر اگر برند هستید، قطعاً باید صفحه  خود را به بیزینس اکانت تبدیل کنید.استفاده از اینستاگرام برای کسب درآمد بیشتر

بیزینیس اکانت یک امکان است که اینستاگرام برای اعضای تجاری خود و تمایز این حساب ها از حسابهای شخصی در نظر گرفته است. ابزارها و امکانات بسیار خوبی هم برای این دسته از کاربرانش فراهم کرده است.  برخی از این امکانات و ابزارها اینها هستند:

۱- آمارگیری و آنالیز صفحه  ۲- امکان درج لینک در استوری ها  ۳- ایجاد دکمه تماس تلفنی ۴- ایجاد دکمه ایمیل ۵- ایجاد دکمه دسترسی به لوکیشن ۶- ارائه شاپینگ تگ و دسترسی به فروشگاه اینترنتی فیس بوک ۶- استفاده از ابزار بیزینس پارتنر (شریک تجاری) و…

۳-معرفی صفحه اینستاگرام

اگرچه قبل از معرفی صفحه باید کارهای بسیاری را انجام دهید و یک صفحه کامل و اماده داشته باشید؛ اما در همین قدم اول به این بخش می پردازم. از هر ابزاری برای معرفی صفحه اینستاگرامتان استفاده کنید. با هر روشی که می توانید مشتریان قدیمی خود را نسبت به راه اندازی صفحه آگاه کنید. مشتریان قدیمی می توانند دنبال کنندگان وفادار شما باشند و اعتبار صفحه شما را بالا ببرند. پس از همه زودتر به آنان خبر دهید. برای معرفی صفحه به مشتریان و همکاران جدید راهکار بیابید. از ارسال پیامک، چاپ کارت ویزیت، نصب اطلاعیه در فروشگاه و حتی روی درب ورود. این کار باعث می شود اگر یک روز فروشگاه شما تعطیل بود مراجعین با دیدن اطلاعات صفحه شما، وارد صفحه شده و دست کم از محصولات و خدمات شما دیدن کنند و حتی از همین راه با شما ارتباط بگیرند و بخاطر تعطیلی یک یا چند ساعته اجباری، از دست نروند!

برای اینکه مخاطبان خود را افزایش دهید از هر روش درستی که می توانید استفاده کنید. آی دی صفحه تجاری خود را در صفحات شخصی دیگر خود معرفی کنید. از بستگان و دوستانتان بخواهید در این کار به شما کمک کنند. همین ابتدای امر اگر بتوانید از طریق بستگان و وابستگانی که به شما علاقه دارند دنبال کنندگانی وفادار جذب کنید، قدرت صفحه شما و نرخ بازدید آن بالا خواهد رفت. در ادامه از صفحات همکاران علی الخصوص کسب و کارهای مشابه هم بخواهید که به شما کمک کنند و با مِنشِن کردن شما در استوری ها ، صفحه شما را معرفی کنند.

یادتان باشد ارزش صفحه ای که کمتر از ۱۰۰۰ فالوور واقعی و پیگیر دارد ، ده برابر بیشتر از صفحه ایست که ۱۰۰k دنبال کننده فیک یا بی تفاوت دارد. به مرور زمان اینستاگرام با افزودن معیارهای دیگری برای سنجش کیفیت صفحه، تعداد فالوور، میزان لایک و کامنت را از اولویت های خود دور کرد. پس سعی کنید هرگز سراغ دنبال کننده فیک و لایک و ویو غیر واقعی نروید!

استفاده از اینستاگرام برای کسب درآمد بیشتر

 

قدم دوم

پس از ایجاد یک صفحه تجاری متناسب با نیازها و هماهنگ با برند و محصولات، اکنون باید با انتشار محتواهای متنوع ابتدا مخاطب را جذب نموده و سپس کار بازاریابی و فروش خود را پیش ببریم. از این رو در ادامه با چند توصیه که بر اساس تجربه و بررسی صفحات مختلف گرداوردی کرده ام؛ مرحله مهم محتوا سازی را ادامه می دهیم.

۱- تبیین استراتژی و برنامه ریزی

استراتژی بازاریابی و فروش یک مقوله بزرگ است که قطعاً با چند سطر نمی توان به رموز آن پی برد. توصیه می کنم که حتماً مطالب و مقالات مرتبط با این مبحث و دیجیتال مارکتینگ را مطالعه نموده و یا از متخصیصین این شاخه مشاوره بگیرید. اما آنچه که به اختصار می توان در این رابطه گفت این است. قبل از انتشار هرگونه محتوا و معرفی محصول باید یک استراتژی برای کسب و کار خودتان طراحی کنید. لازم نیست حتما یک چیدمان بزرگ که مملو از اهداف و برنامه ها در بلند مدت است را طراحی کنید. مدل اقتصادی خود را بسازید . همین که به این چند سوال پاسخ دهید می توانید یک نقشه راه برای خودتان ایجاد کنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

سوالات:

۱- من چه خدمات و چه محصولاتی ارائه می دهم؟

۲- محدوده جغرافیایی من کجاست؟ محدوده جنسیتی و سِنی مخاطب چه کسانی هستند؟

۳- روش های ارائه خدمات و محصول من چیست؟ و چگونه می توانم آن را به مشتری ارائه دهم؟

۴- مشتری چگونه با من در تماس باشد؟ چه روشهای جایگزین دیگری دارم؟

۵- نقاط قوت خدمات و محصولات من نسبت به رقبا چیست؟ چه نقاط ضعفی دارم؟

۶- انتخاب من چه مزیت هایی برای مشتریان دارد؟ چه امتیازهایی را به دست می آورند؟

۷-از چه ابزارهایی می توانم برای بازاریابی و فروش استفاده کنم؟

۸-چه نوع محتوایی در رسته کاری من کاربرد داد؟

۹- ابزارهای من برای تولید محتوا چیست؟

و احتمالاَ سوالات کوتاه دیگری که در ادامه این سوالات برای شما پیش خواهد آمد.

یادتان باشد در دادن این پاسخ ها با خودتان صادق باشید. خودتان را دست کم نگیرید. اما بیش از توانتان هم بلند پروازی نکنید. هر اشتباه و یا کم کاری در ارائه خدمات یا محصول در این فضا منجر به از دست رفتن تعدادی مشتریان بیشتری به نسبت فضای فیزیکی خواهد شد. چرا که در این فضا یک مشتری راضی می‌تواند خود یک مبلغ عینی برای شما باشد و دهها مشتری دیگر را به سمت شما روانه کند.

پس از نوشتن پاسخ ها اکنون زمان برنامه ریزی و تعیین مسئولیت هاست. اگر در توانتان هست حتماً از نیروهای متخصص و کمکی بهره بگیرید. تجربه ثابت کرده است که مدیریت یک صفحه فروش اینستاگرامی در ابتدا شاید با یک یا دو نفر به خوبی شروع شده باشد اما با افزایش مراجعین و مشتریان ، کیفیت سرویس دهی و پشتیبانی پایین می آید.

۲- ایجاد محتوا (کاربردی و جذاب)

اگرچه اکنون این گفته را باور نمی کنید. اما سخت ترین کار یک صفحه تجاری اینستاگرام ساخت محتوا است. محتوا مهمترین عامل موفقیت و یا شکست یک بیزینس اینستاگرامی است. اگر محتوای شما مخاطب را جذب نکند، فروشی هم در کار نخواهد بود. شاید بتوانید در یک زمان مشخص دنبال کننده زیادی به دست بیاورید. اما تداوم انتشار محتوای بی کیفیت و غیر جذاب علاوه بر مبتلا کردن صفحه به بیماری ریزش فالوور، عدم فروش و شکست روحی را برای مالک آن به ارمغان خواهد آورد.

اما یک محتوای مناسب برای  یک صفحه تجاری چگونه محتوایی است؟

هر محتوای قابل انتشار شامل تصویر یا ویدیو که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم معرف محصول و خدمات یک برند باشد که ویژگی هایی همچون جذابیت، زمان مناسب، مخاطب پسند بودن و با توصیف ساده و روان برای همه بینندگان را در خود جای داده باشد محتوای مناسبی خواهد بود.

استفاده از اینستاگرام برای کسب درآمد بیشتر

یک محتوای مناسب می تواند این ویژگی ها را داشته باشد:

۱- با ایده پردازی و فکر ساخته شده باشد.

۲- با استراتژی برند همسو باشد. با محصولات و خدمات هماهنگ باشد.

۳- از جذابیت های بصری روز در آن استفاده شده باشد.

۴- اطلاعات کاملی را به بیننده بدهد

۵- مناسب زمان حال ساخته و طراحی شده باشد.

۶- از گرافیک و ظاهر خوبی برخوردار باشد.

۷- اگر تصویر است رنگبندی خوبی داشته باشد. فونت های خوانا و مناسبی داشته باشد.

۸- اگر ویدیو است زمان مناسبی داشته باشد. سرعت نمایش متون متناسب باشد.

 

همچین در این محتوا موارد زیر نباید وجود داشته باشند و یا دست کم کمتر استفاده شوند:

۱- محتوا تکراری و کپی کاری نباشد.

۲- زمان ویدیو در صورتی که جذابیت آن کاسته می شود نباید زیاد باشد.

۳- از دروغگویی و اغراق در محتوا پرهیز کنید.

۴- از موسیقی و اصوات بی کیفیت و بد استفاده نکنید.

۵- از ساخت محتواهای شلوغ و پر جمعیت بپرهیزید.

۶- بیان مطالب بگونه ای بیان شود که در آن  دستوری بودن یا تحقیر کردن دیگران استنباط نشود.

۷-رقبا ، محصولات و برندهای دیگران را تخریب نکنید. این کار شما را هم از چشم مخاطب می اندازد.

۸- وعده الکی در محتواها ندهید. مسابقه های دروغین و قرعه کشی های کذب برگزار نکنید.

۳- تعامل با مخاطب

بهترین روش جذب مخاطب برقراری ارتباط دو سویه با مخاطبان است. برای آنکه یک مخاطب وفادار داشته باشید بهتر است آنها را در بازی خود شریک کنید. روش های متعددی برای ارتباط گیری و درخواست از مخاطب برای همراهی وجود دارد. ساده ترین آن نظرخواهی و نظر دادن کاربران است. اجازه بدهید کاربران زیر پست های شما نظر بدهند. به آنها جواب بدهید و حتی از آنان نظر بخواهید. هیچ ایرادی ندارد که هر چند وقت یکبار درباره کیفیت محصول و خدمات و حتی محتواها نظرسنجی برگزاری کنید. یا حتی از آنان بخواهید که برای شما ویدیو و عکس بفرستند. شرکت رانی، آیسی مانکی و … از جمله برندهایی هستند که از همین طریق کاربرانشان را با صفحه درگیر می کنند.

۴- برنامه زمانی برای ارسال پست

سعی کنید همیشه دستتان برای پست گذاری و اشتراک محتوا پر باشد. از قبل با توجه به برنامه ها، مناسبت ها و جشنواره های خریدتان محتواها را آماده کنید. استورهایتان را روزانه منتشر کنید. برای استوری ها یک روند بسازید. داستان هایتان را هدفمند با دیگران به اشتراک بگذارید. از همه امکانات اینستاگرام استفاده کنید. پست، استوری، آی جی تی وی، رل و حتی پخش زنده!

۵- آنالیز مداوم

یکی از مزایای مهم بیزینس اکانت آنالیز و بررسی صفحه است. بصورت مداوم اطلاعات آماری صفحه را آنالیز کنید. رشد مثبت و منفی بخش های مختلف را بررسی کنید. و با پوشش نقاط ضعف رشد خود را بیشتر کنید. مثلاً مدام بررسی کنید که کاربران شما در چه ساعتی بیشتر مطالب شما را دیده اند. پس انتشار مطالب را در آن ساعت ها انجام دهید.  یا آنالیز پست ها را بررسی کنید و دریابید کاربران شما از کدام محتوا بیشتر خوششان آمده و بالعکس! کدام محتوا بیشتر به اشتراک گذاشته شده است؟ کدام محتوا بیشترین بحث را در بین کاربران شما داشته است؟ با بررسی هریک از این موارد می توانید به یک نتیجه بزرگ برسید که آیا نقشه راه شما منطبق با خواست کاربرانتان است یا خیر؟ که اگر مسیر را اشتباه میروید برگردید و از روش دیگری استفاده کنید.

۶- جذابیت لاکچری!

شخصیت برند شما، نشان دهنده قدرت شماست. صفحه برند تولید کننده آدامسی که شخصیت بالایی در نگاه دنبال کنندگانش دارد با ارزش تر از صفحه برند خودروی لوکسی است که کاربران آن صرفاً برای تماشای محتواهای سرگرم کننده یا خنده دار به آن مراجعه می کنند. همین است که بین صفحات تمایز ایجاد می کند. شخصیت برند!

برای یک برند ایجاب می کند از ویدیوهای طنز و کمدین ها استفاده کند. اما یک برند که محصولات خاص مانند جواهرات گرانقیمت تولید می کند نمی تواند برای جذب مخاطب و لایک پست و استوری فان بگذارد. پس شخصیت برندتان را طوری بسازید که برازنده شماست. حتی برای تبلیغات هم به هر اینفلوئنسری مراجعه نکنید. هیچوقت بنده لایک و بازدید بیشتر نباشید. کلاس کاری تان را حفظ کنید. حتی اگر باعث شود دیر تر و با سرعت کمتری معروف شوید!

۷- تبلیغات

مسلماً بدون تبلیغات راه سخت تری دارید. شما باید برای معرفی صفحه تان هزینه کنید. اما در این رابطه هم باید محتاط باشید. برای اینکه کمتر پول بدهید به هر صفحه و شخصی آگهی ندهید. صفحات زیادی هستند که با لایک و ویو و فالور فیک، خودشان را موفق نشان می دهند. و تبلیغات بسیاری می گذارند. شما فریب نخورید. البته از آنطرف بام هم نیفتید. لازم نیست برای محتوایی که با گوشی موبایل درست کرده اید یا استوری تبلیغاتی یک اینفلوئنسر با فالوور میلیونی، پول هنگفت خود را دور بریزید. مسلماً چیز زیادی عادیتان نمی شود. اگر قصد یک تبلیغات بزرگ دارید ابتدا از کامل بودن صفحه و موجود بودن محصولتان مطمئن شوید. یک کمپین یا یک جشنواره خرید راه اندازی کنید. و با ساخت یک تیزر ارزشمند اطلاع رسانی کنید. ویدیو را به صفحات و اینفلوئنسرهایی که مرتبط با کار شما هستند بدهید. تا یک نتیجه درست بگیرید. استوری گذاشتن و تبلیغ کلامی توسط شاخ های مجازی مزخرف ترین شیوه تبلیغات اینستاگرامی است که فقط جز هدر رفت پول چیز دیگری عاید شما نخواهد شد.

۸- فروش محصول

تا رسیدن به فروش محصول موارد دیگری هم وجود دارد . اما همینکه این چند مورد را انجام دهید یک صفحه عالی را ایجاد کرده اید. شما تمام این مراحل را سپری کرده اید که محصولتان را به فروش برسانید. خیلی هم خوب! شما اجناسی برای فروش دارید. محتوای آنها را هم منتشر کرده اید. حالا مشتری آنها را می بیند و در صورت تمایل با شما از طریق دایرکت یا شماره و روش های دیگر تماس میگیرد. احتمالاً شما مجبورید دوباره درباره جنس توضیح بدهید ، شرایط ارسال و جزئیات دیگر را بصورت چت یا مکالمه با مشتری مطرح کنید. و در نهایت اگر مشتری هنوز طالب کالای شما باشد باید شماره کارت بدهید تا مبلغ را واریز کند. به شما اطلاع دهد و نشانی، کد پستی و اطلاعات شخصی خود را برای شما ارسال کند. و این ارتباط مسلماً تا رسیدن محصول به دست مشتری ادامه دارد. این پروسه علاوه بر تعدد مراحل، زمانبر هم هست. و تجربه نشان داده رضایت مشتری را جلب نمی کند. چرا که باید همیشه دردسترس باشید و به او پاسخ بدهید. در هر مرحله مشتری با شما ارتباط می گیرد. و این مستلزم وقت گذاشتن شما یا استحدام یک یا چند نیروی فروش و پشتیبانی است!

این شیوه فروش قدیمی و پر اشکال است. یک راه حل بسیار ساده وجود دارد تا هرگز به مشکلات این شیوه بر نخوریم . و این را مرحله گذار از فروش سنتی به فروش آنلاین می نامیم که ما از آن به عنوان قدم سوم نام می بریم. توجه داشته باشید اگرچه روش فروش فعلی شما در یک فضای مجازی و غیر فیزیکی رخ می دهد، اما نمی توان از آن بعنوان یک تجارت تمام الکترونیک یاد کرد. فروش آنلاین روشی است که تمام پروسه آن از ارائه اطلاعات محصول، تا سفارش، پرداخت هزینه ها و دریافت اطلاعات خریدار بصورت یکپارچه و با چند کلیک  توسط مشتری صورت می گیرد و محصول بدون حتی یک تماس و صرف زمان، فروخته شده و ارسال می شود.

استفاده از اینستاگرام برای کسب درآمد بیشتر

قدم سوم

فروش اینترنتی

این روزها دیگر فرقی نمی کند که یک برند بزرگ هستید که محصولات متنوعی را تولید می کنید. یا یک فروشگاه معمولی با تعداد محدودی کالا. بنا بر دلایلی که در بالا گفته شد، شرایط ایجاب می کند که در اسرع وقت فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. برای اینکه تجارت شما در اینستاگرام کامل شود و حتی در زمانیکه شما موفق به دریافت شاپینگ تگ اینستاگرام شوید و بخواهید از آن استفاده کنید باید محصولات را به یک لینک فروش متصل کنید. داشتن فروشگاه اینترنتی دیگر مانند گذشته سخت نیست. روش های زیادی برای ایجاد فروشگاه وجود دارد. از فروشگاههای اشتراکی گرفته تا فروشگاه سازهای آنلاین و فروشگاه های اختصاصی. شما در کمترین زمان ممکن می توانید صاحب یک فروشگاه شوید و مخاطبان اینستاگرامی خود را به فروشگاه هدایت کرده تا خرید خود را با سفارش و پرداخت انلاین در کمتر از یک دقیقه انجام دهند. واقعاً لذت بخش است.

در صورت تمایل برای ایجاد و مدیریت صفحه تجاری اینستاگرام و همینطور طراحی و اجرای فروشگاه اینترنتی می توانید با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۷۸۵۷ تماس بگیرید.

 

 

 

منبع رسا نشر
از طريق مهدی سوری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.