ستایش قدرت رهبری و تفکر “سعید معروف” توسط رسانه های چین

 

رسانه های چین پس از قهرمانی یاران سعید معروف در لیگ داخلی این کشور به ستایش این ملی پوش پرداختند.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که در لیگ چین حضور دارد و برای تیم بایک موتور پکن بازی می‌کند، توانست عنوان بهترین پاسور لیگ چین را کسب کند.

کاپیتان تیم ملی ایران علاوه بر درخشش در پست پاسوری موفق شد عنوان بهترین بازیکن خارجی فصل را به نام خود کند.

رسانه های چین از تاثیر گذاری ستاره والیبال ایران نوشته و بیان داشته اند که حضور سعید معروف باعث قهرمانی تیم بایک موتور پکن در لیگ چین شد و این ملی پوش تاثیر بسیار زیادی بر روی این تیم داشته است. رسانه های چین به ستایش قدرت تفکر معروف و سازگاری قوی او با تیم های مختلف پرداخته اند.

ستایش قدرت رهبری و تفکر

فرماندهی  بازیکنان و تجربه خاص سعید معروف توجه لیگ چین را به خود جلب کرده است. حتی کاپیتان تیم بایک موتور بعد از قهرمانی در این رقابت ها گفت: آرزوی من قهرمانی در لیگ چین بود که با کمک خارجی های این تیم این اتفاق افتاد. بازیکنان خارجی کمک کردند که تیم ما روان تر بازی کنند و راهنمایی ها و رهنمود های سعید معروف باعث بهبود تفکر ما و درک بازیکنان ما از والیبال شد.

مسئولانی چینی معتقد اند که با برگزاری فشرده مسابقات که به مدت ۱۲ روز طول کشید یک رکور جهانی به نام خود ثبت کرده اند. مسئولان برگزاری مسابقات بیان دارند که برگزاری فشرده این رقابت ها کار سختی بود اما با ادامه این رقابت ها به نوعی رکورد جهانی به ثبت رسید چرا که هیچ لیگ حرفه ای در این مدت زمان برگزار نشده است.

ستایش قدرت رهبری و تفکر

دور برگشت فینال لیگ والیبال چین مرسوم به CVL برگزار شد که تیم بایک موتور پکن به مصاف تیم مدعی شانگهای رفت.

این رقابت در حالی برگزار شد که در دور رفت این مسابقات بایک موتور پکن توانسته بود با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد. بایک موتور در بازی برگشت فینال هم عملکرد فوق العاده‌ای داشت و توانست با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد و به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.