برویم یا بمانیم؟؟سردرگمی شهروندان تهرانی پشت درب های بسته ورزشگاه آزادی/ بالاخره اجازه صادر شد/ زیرساخت ها در کوتاه ترین زمان آماده شدند؟!

پایگاه خبری رسانشر-شبنم حاجی اسفندیاری :درحالیکه پس از چند روز کش و قوص و خبرهای ضد و نقیض پیرامون حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و اسپانیا بالاخره مجوز این همایش آنهم بصورت بلیط فروشی صادر و از طریق رسانه ها اطلاع رسانی گردید. اما در کمال حیرت و تعجب ساعاتی […]

پایگاه خبری رسانشر-شبنم حاجی اسفندیاری :درحالیکه پس از چند روز کش و قوص و خبرهای ضد و نقیض پیرامون حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و اسپانیا بالاخره مجوز این همایش آنهم بصورت بلیط فروشی صادر و از طریق رسانه ها اطلاع رسانی گردید. اما در کمال حیرت و تعجب ساعاتی قبل خبرهایی مبنی بر لغو این مراسم و اخراج تماشاچیان از ورزشگاه آزادی در رسانه ها منتشر شد . دربهای ورزشگاه توسط پلیس بروی مردم بسته شد و در نهایت بنا بر دستور مرجعی نا مشخص ورزشگاه آزادی پلمپ شد . عده ای زیادی پشت درب های ورزشگاه آزادی پرچم به دست به شوق حضور در این اجتماع عظیم برای حمایت از تیم ملی ایران در بزرگترین رویداد ورزشی جهان مانده اند. لحظاتی قبل هم اعلام شد که به دستور وزیر کشور پلیس امنیت این مراسم را تامین می کند و تماشای بازی فوتبال ایران – اسپانیا در ورزشگاه آزادی بلامانع است.

با اینکه مجوز این برنامه از طرف استانداری و شورای تامین صادر شده است و مدیر ورزشگاه آزادی از آمادگی این ورزشگاه برای پذیرایی از طرفداران تیم ملی خبر داده بود، و حتی پلیس هم ممانعتی نکرده است ، شنیدن این خبر واقعا قابل تاسف و تامل است که در کشور ما برای یک اجتماع کاملا ورزشی و بدور از هرگونه مسائل حاشیه ای به این راحتی ها قابل برگزاری نیست. و گویی همیشه یک مرجعی برای مقابله با شادی و حضور مردم در اینگونه مراسمات ملی وجود دارد. کسانیکه این برنامه را تدارک دیده اند تا مسئولین وزارت ورزش، استانداری تهران و مسئولین نامعلومی که این برنامه را لغو کرده اند باید پاسخگو باشند.و اگر دلیل قانع کننده ای وجود دارد باید بصورت رسمی اعلام شود. وگرنه چگونه می شود به دهها هزار نفر شهورند که هزینه کرده اند و به عشق تیم ملی فوتبال کشور خود با مشقت فراوان خود را به ورزشگاه آزادی رسانده اند به این سادگی بی احترامی کرد؟ خدا را شکر در زمانه ای زندگی می کنیم که سریعترین ابزارهای اطلاع رسانی در دسترس است. یعنی هیچ کدام از عوامل اجرای این برنامه نسبت به مردمی که به انان متعهد شده اند احساس وظیفه نکرده اند که چند ساعت زودتر درباره لغو این رویداد اطلاع رسانی کنند؟
با اینکه سینما تیکت بعنوان عامل فروش این بلیط در اطلاعیه ای اعلام کرده است که هزینه ها را ظرف چند روز آینده به حساب خریداران باز می گرداند. اما اگر این برنامه لغو می شد و تکلیف مردمی که به عشق ایران از نقاط مختلف شهر به ورزشگاه آن هم با خانواده و فرزندان به ورزشگاه آمده اند چه می شد؟؟  این عدم مسئولیت پذیری و بدسلیقگی برخی از مسئولان کشورمان را آن هم در این شبهایی که در همه دنیا محیط برای تماشای فوتبال و شادی و نشاط در بین مردم فراهم است را کجای دلمان بگذاریم؟؟مشهد کم بود، ورزشگاه آزادی هم به آن اضافه شد …
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.