میزبانی بحرین در فوتبال سیاسی بود/ ظریف به اینفانتینو نامه نوشت

 

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اقدامات دیپلماسی در خصوص اهدای میزبانی بحرین از بازی های مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال گفت: این تصمیم کاملا سیاسی بود.

سیدرضا صالحی امیری در خصوص میزبانی تیم ملی فوتبال بحرین در ادامه بازی‌های گروهC مرحله مقدماتی راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ که ایران نیز در آن حضور دارد گفت: امروز نشستی با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش، عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال،، علی نژاد معاون وزیر ورزش و نماینده وزارت امور خارجه داشتیم. در این نشست در مورد میزبانی بحرین صحبت شد. این تصمیم سیاسی بود و آنها به دنبال انزوای ایران از صحنه‌های بین‌المللی هستند.میزبانی بحرین در فوتبال سیاسی بود/ ظریف به اینفانتینو نامه نوشت|خبر فوری

رئیس کمیته ملی المپیک درباره پیگیری‌های دیپلماسی راجع به این موضوع نیز تصریح کرد: آقای ظریف رسماً به رئیس فیفا نامه نوشته، و ما هم به توماس باخ نامه نوشتیم،

وی ادامه داد: قرار شد فدراسیون فوتبال با فیفا و AFC نامه نوشته و برای ملاقات‌های دوجانبه تلاش کنند. همه ظرفیت‌های ملی برای حمایت از فوتبال بسیج شده‌اند چون تصمیم گرفته شده ناعادلانه بوده است.

صالحی امیری تاکید کرد: از خلا مدیریتی فدراسیون فوتبال سوءاستفاده شده است. از نظر ما مسئولیت این بی تدبیری متوجه شخص شیخ سلمان است. برای ابطال تصمیم تلاش می‌کنیم و رایزنی‌ها در حال پیگیری است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.