پرسپولیس با «تغییرات» زیاد برنده شد/ قفل پای «جدیدها» باز نشد

 

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی در شرایطی برابر مس نوین کرمان به برتری رسید که سرمربی این تیم تغییرات زیادی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد.

در ادامه رقابت‌های فوتبال مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۵ امروز تیم مس نوین در ورزشگاه امام (ع) کرمان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با برتری ۳ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. کمال کامیابی نیا (۳۸) و امید عالیشاه (۵۸ و ۶۴) برای پرسپولیس گل زدند.پرسپولیس با «تغییرات» زیاد برنده شد/ قفل پای «جدیدها» باز نشد|خبر فوری

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی (۷۰ محمد انصاری)، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (۷۸ محمد شریفی)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (۷۸ احسان پهلوان)، مهدی عبدی (۷۰ سیامک نعمتی) و مهدی مهدیخانی (۷۰ شهریار مغانلو) به میدان رفت.

پرسپولیس با «تغییرات» زیاد برنده شد/ قفل پای «جدیدها» باز نشد|خبر فوری

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با مس نوین

سرخپوشان تهرانی که تصور می‌کردند کار آسانی برای رسیدن به دروازه حریف کرمانی خود خواهند داشت از همان ابتدای بازی حملاتی را روی دروازه مس پی‌ریزی کردند و در دقیقه ۱۷ هم به گل رسیدند اما داور این صحنه را آفساید اعلام کرد.

پرسپولیس که در نیمه اول موقعیت‌های پرتعدادی را روی دروازه حریف خلق کرد پس از فشار زیادی که روی دروازه میزبان وارد کرد بالاخره توانست در دقیقه ۳۸ با ضربه سر کمال کامیابی نیا به گل اول دست پیدا کرد.

در دقیقه ۴۲ مهدی ترابی درون محوطه جریمه صاحب یک موقعیت خوب شد که ضربه این بازیکن به تیر افقی دروازه برخورد کرد. یک دقیقه بعد مهدیخانی در آستانه ورود توپ به دروازه نتوانست به آن ضربه بزند که توپ عرض دروازه را طی کند و به بیرون برود.

در نیمه دوم سرخپوشان که به نظر می‌رسید از این دیدار به عنوان یک بازی تدارکاتی استفاده می‌کنند با همان میل هجومی بالا کار را شروع کردند و موقعیت‌های زیادی را هم روی دروازه میزبان کرمانی ایجاد کردند.

در نیمه دوم امید عالیشاه یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و علاوه بر حضور در همه نقاط زمین دو گل را هم وارد دروازه مس کرد تا نقش پررنگی در پیروزی سرخپوشان داشته باشد. عالیشاه در دقایق ۵۸ و ۶۴ موفق شد دو گل تیمش را به ثمر برساند.

گل محمدی که از این دیدار برای ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش و محک زدن بازیکنان نیمکت نشین استفاده کرد، در دقیقه ۷۰ سه تعویض همزمان انجام داد و هشت دقیقه بعد هم دو تغییر همزمان دیگر انجام داد تا بازیکنان اصلی اش که روی نیمکت حضور داشتند را به میدان بفرستد.

شهریار مغانلو مهاجم جدید پرسپولیس در دقیقه ۷۰ وارد زمین شد تا نخستین بازی رسمی خود با پیراهن این تیم را انجام دهد. ضمن اینکه مهدی ترابی هم که در ترکیب اصلی سرخپوشان بود نخستی بازی اش در بازگشت مجدد به این تیم را انجام داد.

مغانلو در دقیقه ۸۸ یک موقعیت عالی با دروازه خالی را به بیرون زد. در این صحنه مهدی ترابی با نفوذ از جناح راست توپ زمینی را برای مغانلو ارسال کرد اما در حالی که توپ از دروازه بان هم رد شده بود این بازیکن توپ را به بالای دروازه زد!

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.