تلاش علی کریمی برای آشتی استقلالی ها جواب نداد!

 

ملاقات ستاره های سابق فوتبال ایران مهم ترین حاشیه تمرین امروز استقلالی‌ها بود.

اعضای تیم استقلال بعد از برد شیرین مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و صعود به دور بعدی این رقابت‌ها امروز تمرین ریکاوری خود را برگزار کردند. آبی های پایتخت برای برگزاری تمرین سبک بعد از بازی خود به مجموعه ورزشی سام فیت رفتند تا به وزنه زدن و کارهای بدنی بپردازند. همزمان با حضور استقلالی ها در سام فیت اما ملاقات هایی خاص و جذاب رخ داد که درنوع خود جالب بود.

از مدت‌ها قبل علی کریمی اسطوره فوتبال ایران به همراه برخی دوستانش از جمله مجتبی جباری، ایمان مبعلی ، جواد کاظمیان و … صبح جمعه‌ها به بازی تنیس فوتبال می‌پردازند. این ستاره های سابق فوتبال برای آنکه آمادگی بدنی شان حفظ شود، اینطور ورزش می‌کنند و امروز نیز آنها این بازی را انجام دادند.

امروز در شرایطی که این ستاره های سابق فوتبال در حال انجام تنیس فوتبال بودند، اعضای تیم استقلال برای برگزاری تمرین ریکاوری شان وارد مجموعه سام فیت شدند تا ملاقات های جذابی میان اسطوره ها با اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال رخ بدهد.تلاش علی کریمی برای آشتی استقلالی ها جواب نداد!|خبر فوری

بی تردید اما همه نگاه ها در این ملاقات به فرهاد مجیدی و مجتبی جباری بود. دو ستاره سابق استقلال که همین چند روز قبل با یکدیگر جنگ رسانه ای داشتند. قبل از حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی در استقلال بود که مجتبی جباری در مصاحبه ای مدعی شد از سوی ساکت الهامی برای حضور در کادرفنی با او صحبت شده است. از طرف دیگر اما وقتی مجیدی به عنوان سرمربی انتخاب شد جباری در مصاحبه ای تند موضع گیری عجیبی علیه همبازی سابقش داشت و اعلام کرد که ملاک انتخاب سرمربی در استقلال داشتن دنبال کننده بیشتر در فضای مجازی است.

جباری صحبت های تند دیگری را نیز علیه مجیدی بر زبان آورد تا اختلاف این دو نفر به طور واضح مشخص شود. او گفته بود در زمان حضور وینفرد شفر در استقلال هم برخی نگذاشتند به عنوان مربی به کادرفنی این تیم اضافه شود.

امروز در چنین فضایی اما مجیدی و جباری با هم رودررو شدند اما هیچ صحبتی با هم نکردند. در این شرایط علی کریمی اسطوره فوتبال ایران که همواره نشان داده رابطه خوبی با همه اهالی فوتبال دارد و علاقه‌مند است دوستی ها پایدار بماند، قصد کرد تا رابطه شکراب شده جباری و مجیدی را بهبود ببخشد. کریمی در این باره تلاش کرد تا بتواند حالا که جباری و مجیدی هردو در یک مجموعه هستند آنها را با هم آشتی بدهد اما این اتفاق رخ نداد.

جباری و مجیدی که سابقه زیادی در کاپیتانی استقلال هم دارند، چند سالی کنار یکدیگر در استقلال توپ زدند و هردو جزو ستاره های محبوب این تیم به شمار می‌روند. آنها تا قبل از اتفاقی که چند روز پیش رخ داد هم مشکل خاصی با هم نداشتند اما حالا که تلاش علی کریمی نیز برای آشتی دادنشان بی ثمر مانده مشخص است که رابطه شان دیگر مانند گذشته نیست.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.