خانه / صفحه نخست / فردا؛ آغاز به کار نخستین ایستگاه استفاده از ۵G در تهران فردا؛ آغاز به کار نخستین ایستگاه استفاده از ۵G در تهران تیم تحریریه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ صفحه نخست آذری جهرمی، وزیر ارتباطات از آغاز به کار نخستین ایستگاه استفاده از 5G در تهران خبر داد. آذری جهرمی، وزیر ارتباطات از آغاز به کار نخستین ایستگاه استفاده از 5G در تهران خبر داد. بررسی این محتوا با هوش مصنوعی مطالب مرتبط وزیر خارجه پاکستان: تعویق مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس به عزاداری محرم برمیگردد؛ تاکید بر ضربالاجل ۶۰روزهواکنش پزشکیان به پیام رهبری درباره توافق با آمریکارهبر انقلاب درباره تفاهمنامه ایران و آمریکا: نظر دیگری داشتم/ با تعهد رئیس جمهور محترم، اجازه اش را صادر کردم برچسبها: تهرانمحمد جواد آذری جهرمی
نظرات (0)
در حال بارگذاری نظرات...