دزد کلیپ جنجالی سرقت در سعادت آباد به دام افتاد

 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ صبح امروز از دستگیری سارق منزلی خبر داد که فیلم آن در فضای مجازی باز نشر شده بود.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح خبر فوق، بیان داشت: با شکایت چند نفر از شهروندان ساکن محدوده سعادت آباد طی چند روز گذشته و باز نشر فیلم سرقت از منزل شهروندان ، ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات و بررسی های لازم، مشخص شد که سرقت ها توسط یک سارق انجام شده است و متهم پس از سرقت از طریق پشت بام متواری می شود.دزد کلیپ جنجالی سرقت درسعادت آباد به دام افتاد

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از صحنه های سرقت این سارق در فضای مجازی باز نشر شده بود و امنیت عمومی شهروندان را بر هم زده بود، توضیح داد: تصویری از چهره سارق در اختیار تیم های مختلف گشت کلانتری قرار داده شد.

وی ادامه داد: گشت زنی های هدفمند با شناسایی مناطق آسیب پذیر آغاز شد تا اینکه ماموران گشت انتظامی کلانتری شهرک قدس موفق شدند سارق را در حال پایین آمدن از دیوار خانه ای مشاهده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه متهم که متوجه حضور پلیس شده بود سعی کرد از همان مسیر همیشگی خود یعنی بام منزل از محل متواری شود، افزود: اما از آنجا که هماهنگی های لازم برای محاصره متهم انجام شده بود، وی روی بام همان خانه دستگیر و از کیسه همراه وی مقادیری ارز و طلاجات کشف شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده در آخرین سرقت وی را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار کرد: متهم در بررسی های پلیسی به ۴ فقره سرقت از منازل شهروندان در محدوده غرب تهران اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیسی برای کشف سایر اموال مسروقه و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

۴۷۲۳۷

منبع: خبر آنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.