آخرین وضعیت فوتی‌ها و مفقودی‌های سقوط بهمن در ارتفاعات تهران/ تصویر

 

محمدباقر محمدی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره آخرین آمار کوهنوردان مفقود شده در نواحی کوهستانی کشورمان اظهار کرد: متاسفانه روز گذشته ۵ دی ماه در کل کشور، کوهنوردانی دچار حادثه و مفقودی شدند. همچنین ده کوهنورد در خراسان شمالی با تلاش امدادگران پیدا شدند.

او با اشاره به آمار کوهنوردان حادثه دیده در استان تهران، گفت: دیروز در چند ناحیه از تهران ، چون آهار و توچال کوهنوردان دچار حادثه شدند که تا به امروز حدود ۱۶ مفقودی در ارتفاعات استان تهران اعلام شده است.

محمدی با بیان اینکه تاکنون مجموع فوت شدگان یافت شده در کوه‌های شمالی تهران به ۶ نفر رسیده اظهار کرد:  تاکنون ۳ فوتی در ارتفاعات کلکچال، ۲ فوتی در دارآباد و ۱ فوتی در آهار پیدا شده است.

آخرین وضعیت فوتی‌ها و مفقودی‌های سقوط بهمن در ارتفاعات تهران/ تصویر

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: حدود ۷ نفر از کوهنوردان مفقود شده در منطقه ردیابی شدند و ۱۶ تیم عملیاتی به منطقه اعزام شدند که در حال جستجو مفقودی ها هستند.

محمدی تاکید کرد: خانواده‌هایی که گمان می‌کنند فرزندانشان در بین کوهنوردان مفقود شده در استان تهران هستند، هر چه سریع‌تر با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و اطلاعات آن‌ها را در اختیار سازمان امداد و نجات قرار دهند.

۴۷۴۷

منبع: خبر آنلاین

منبع خبر آنلاین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.