رسا نشر، صدایی رسا برای بیان حقایق جامعه ایرانی

رسا نشر- درست از زمانیکه تصمیم به راه اندازی یک رسانه اینترنتی گرفتیم، یک سال و نیم می گذرد. ساعت ها بحث و گفتگو مشاوره گرفتن از اهالی رسانه و خبر، بررسی فعالیت های رسانه های قدیمی و …. ما را برآن داشت که پایگاه خبری تحلیل خود را راه اندازی نماییم. هرچند در ابتدا […]

رسا نشر- درست از زمانیکه تصمیم به راه اندازی یک رسانه اینترنتی گرفتیم، یک سال و نیم می گذرد. ساعت ها بحث و گفتگو مشاوره گرفتن از اهالی رسانه و خبر، بررسی فعالیت های رسانه های قدیمی و …. ما را برآن داشت که پایگاه خبری تحلیل خود را راه اندازی نماییم. هرچند در ابتدا امیدی به تداوم این ایده نبود اما در اواسط راه، کار برایمان جدی شد. با وجود عقاید مختلف بر سر موضوعات و حتی نام رسانه ، دست اخر نام رسا نشر را برگزیدیم. رسا نشر  برگرفته شده از دو واژه رسانه و انتشار می باشد که پرکاربرد ترین و مرتبط ترین واژه ها در حرفه خبر و مطبوعات است. رسا نشر را برگزیدیم تا رسانه ای باشیم برای بازتاب و نشر رویدادهای جامعه. برای بیان حقایق به زبان ساده و صدایی باشیم برای بیان خواسته ها و مشکلات جامعه.
رسا نشر، صدایی رسا برای بیان حقایق جامعه ایرانی
بدین ترتیب پس از گذشت یک سال از ثبت نام و درخواست برای دریافت مجوز فعالیت رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیئت محترم نظارت بر مطبوعات به درخواست ما جواب مثبت داد و پایگاه خبری رسا نشر در روزهای پایانی آذرماه ۱۳۹۶ فعالیت رسمی خود را آغاز و با صدایی رسا و سرشار از صداقت و مهر ، رویدادهای جامعه را بازتاب می دهد.
ما این راه را برای این انتخاب کردیم چون هدف داشته ایم. چون حرف برای گفتم داریم و با عشق و علاقه ای وصف ناشدنی به ایران عزیزمان می خواهیم که سربلندی، شکوه و عظمت بیش از پیش ابرانمان را ببینیم. این را می دانیم که مشکلات و مسائل مختلفی گریبانگیر جامعه ما شده است. و می دانیم که درد و رنج هم زیاد است. از این رو برای عریان ساختن سیاهی ها و مشکلات جامعه و برای زدن زخم های بیشتر نیامده ایم. بلکه آمده ایم که بر اساس رسالت رسانه ای و وظیفه شهروندی خویش کمک حال مسئولین و مردم در جمهوری اسلامی ایران باشیم و با هم در ارتقاء سطح فرهنگ و داشتن یک اجتماع سالم، پویا و هدفمند تلاش کنیم. و به امید اینکه بتوانیم گام های موثری در این راه برداریم.
رسا نشر تنها یک رسانه نیست، بلکه صدایی است رسا برای بیان هرآنچه که جامعه نیاز به شنیدنش دارد.
شبنم حاجی اسفندیاری
مدیرمسئول پایگاه خبری رسانشر
۲۷ آذر ۱۳۹۶

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.