کاهش ساعت کاری مترو و اتوبوس تا ساعت ۲۰، از فردا

 

کاهش ساعت کاری مترو و اتوبوس تا ساعت ۲۰، از فردا|خبر فورینظر به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یک ماهه برای فعالیت مشاغل، کاهش ساعت کاری خطوط حمل و نقل عمومی در پایتخت از سوی معاونت حمل و نقل ترافیک از فردا (٢٠ آبان ماه) به مدت یک ماه اعمال می‌شود.

معاونت حمل و نقل و ترافیک طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بامجوزی شهردار تهران و نظر به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یک ماهه برای فعالیت مشاغل، کاهش ساعت کاری خطوط حمل و نقل عمومی از سوی این معاونت اعمال می‌شود.

بر این اساس از فردا ( ٢٠ آبان ماه )  اتمام ساعت کاری کلیه خطوط داخلی مترو ساعت ٢٠.٣٠ و خط متروی کرج و گلشهر تا ساعت ٢٠ خواهد بود.

همچنین به منظور اعمال محدودیت و کاهش فعالیت در خطوط اتوبوسرانی پایان زمان فعالیت ناوگان در تمامی خطوط بی آر تی ( انبوه بر) در مسیر رفت( آخرین اعزام) ساعت ٢٠ و در مسیر برگشت آخرین اعزام به ساعت ٢٠.٣٠ کاهش خواهد یافت.

نظر به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یک ماهه برای فعالیت مشاغل، کاهش ساعت کاری خطوط حمل و نقل عمومی در پایتخت از سوی معاونت حمل و نقل ترافیک از فردا (٢٠ آبان ماه) به مدت یک ماه اعمال می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.