قیمت مرغ به ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسید

 

قیمت مرغ به ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسید|خبر فوریرئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی گفت: در دو هفته اخیر شاهد روند کاهشی قیمت گوشت مرغ در بازار هستیم و پیش بینی می‌شود این روند ادامه دار باشد.

مهدی یوسف خانی افزود: قیمت گوشت مرغ با کاهش روبرو بوده به طوری که در مقایسه با دو هفته گذشته که قیمت‌ها در کانال ۲۶ هزار تومان بود امروز با کاهش قیمت به ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه وضعیت تولید بهتر شده ضمن اینکه تهیه و تأمین نهاده‌ها برای تولیدکنندگان و مرغداران نیز بهتر از قبل شده، همین باعث انگیزه تولید کنندگان برای جوجه ریزی شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی گفت: نکته دیگر این است که وضعیت مصرف مردم هم کمی تغییر کرده و تقاضا برای خرید گوشت مرغ بسیار پایین آمده است.

یوسف خانی افزود: با تعطیل شدن تالارهای پذیرایی و مصرف یک چهارمی رستوران‌ها در خرید گوشت مرغ، این هم علت دیگر است برای زیاد شدن گوشت در سطح عرضه.

وی در خصوص قیمت‌ها هم گفت: نرخ هر کیلو گوشت مرغ در مراکز عرضه ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان و در عمده فروشی‌ها ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی افزود: مرغ گرم و منجمد با نرخ مصوب برای هر کیلو گوشت مرغ منجمد ۱۵ هزار تومان و مرغ گرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار شهرداری و برخی از مرکز عرضه خاص اتحادیه به فروش می‌رسد.

یوسف خانی در خصوص تخلف در سطح عرضه هم گفت: واحدهایی که مرغ مصوب تنظیم بازاری دریافت می‌کنند مستقیماً زیر نظر بازرسی هستند و در آنجا امکان تخلف وجود ندارد، در واحدهای دیگر هم که در سطح شهر به صورت عادی هستند مردم اگر تخلفی مشاهده کردند می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و مورد را اعلام کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.