کشف یک باگ دیگر در بخش تماس گوشی Samsung Galaxy S9 Plus

در همین زمینه هشدار رضا کیانیان بازیگر درباره زاکانی شهردار تهران (عکس) ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ به نظر می رسد یک باگ دیگر در عملکرد گوشی اس۹ پلاس کشف شده‌است که مربوط به نوتیفیکیشن‌ تماس‌های از دست رفته‌است. وجود این باگ باعث می‌شود که کاربران برای متوجه […]

به نظر می رسد یک باگ دیگر در عملکرد گوشی اس۹ پلاس کشف شده‌است که مربوط به نوتیفیکیشن‌ تماس‌های از دست رفته‌است.

وجود این باگ باعث می‌شود که کاربران برای متوجه شدن تماس‌های از دست رفته حتما باید به بخش تاریخچه تماس مراجعه کنند و هیچ‌گونه نوتیفیکیشنی در صفحه اصلی گوشی برای آن‌ها نمایش داده نمی‌شود.

با وجود اینکه دقیقا مشخص نیست دلیل اصلی این مشکل چیست اما نکته‌ی جالب این است که باگ مورد نظر تنها در مدل اس۹ پلاس وجود داشته و گوشی اس۹ مشکلی در این مورد ندارد.

طبق گزارش مربوط به این باگ، مشکل مورد نظر پس از نصب وصله‌ی امنیتی ماه مارس ۲۰۱۸ و اغلب در کشور‌های اروپایی پدیدار شده است.

در حالیکه الگوی بروز این باگ برای ایجاد و بررسی آن هنوز مشخص نیست یکی از کاربران اعلام کرده است که این باگ

در مورد همه‌ی تماس‌های از دست رفته نیست و به صورت تصادفی برخی مواقع رخ می‌دهد.

این کاربر گفته است دفعات بروز این مشکل در گوشی گلکسی اس۹ پلاس وی نزدیک به ۵۰ درصد تماس‌های از دست رفته را شامل می‌شود.

بر اساس اطلاعاتی که در فروم سامسونگ توسط یکی از گردانندگان منتشر شده است به نظر می‌رسد در حال حاضر سامسونگ نسبت به وجود این باگ آگاهی دارد. اما در این پست اطلاعات دیگری در مورد اینکه چه زمانی برای رفع باگ بروزرسانی منتشر خواهد شد یا اینکه کاربران در حال حاضر چه‌کاری می‌توانند بکنند ارائه نکرده‌است و فقط از کاربران خواسته است تا گزارش مشکل را از طریق گوشی برای شرکت ارسال کنند تا به حل سریعتر این موضوع کمک کنند.

بدون شک این مشکل نرم‌افزاری به سادگی می‌تواند توسط یک بروزرسانی به وسیله‌ی سامسونگ رفع شود اما این شرکت در ابتدا باید بفهمد که چه چیزی باعث ایجاد این مشکل گردیده است. برخی کاربران در این فروم اعلام کرده‌اند که انتظار بروز چنین مشکلی را پس از پرداخت مبلغ زیادی برای یک پرچمدار نداشته‌اند و این موضوع باعث از دست رفتن برخی تماس‌های مهم آن‌ها شده و ناراحت هستند

در حال حاضر به نظر می‌رسد امن‌ترین راه برای جلوگیری از این مشکل عدم نصب وصله‌ی امنیتی ماه مارس توسط دارندگان این گوشی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.