محکومیت ١٢ سال حبس نسرین ستوده لازم الاجراست

 

 محکومیت ١٢ سال حبس نسرین ستوده لازم الاجراست|خبر فوریمسئول روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران در پی انتقال نسرین ستوده به زندان قرچک، گفت: با توجه به اینکه حکم اخیر وی قطعی شده و محکومیت ١٢ سال حبس لازم الاجراست، به بند عمومی زندان زنان استان تهران منتقل شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران افزود: نسرین ستوده بابت عنوان مجرمانه اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به پنج سال حبس و بابت فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی به یکسال حبس محکوم شده بود.

وی ادامه داد: نسرین ستوده همچنین اخیرا به دلیل محکومیت در یکی از جرایم عمومی به ١٢ سال حبس محکوم شده که محکومیت اخیرالذکر به تازگی قطعی و لازم الاجرا شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل زندانهای استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به ماده ١٣۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد در خصوص این زندانی لحاظ می‌شود و بنابراین با ادغام دیگر موارد محکومیت وی مجازات ١٢ سال حبس برای وی لحاظ می شود.

وی اظهارداشت: با استناد بند ب ماده هفت آیین نامه نحوه تفکیک و طبقه بندی زندانیان مصوب ١٣٨۵/٩/٩، زندانیان با محکومیت در یکی از جرایم عمومی که متوجه نسرین ستوده نیز می‌شود، صلاحیت نگهداری در بند امنیتی را ندارند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.