قراردادهای ما کفاف خرید یک پراید را هم نمی‌دهد

 

قراردادهای ما کفاف خرید یک پراید را هم نمی‌دهد|خبر فوریبازیکن تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر می‌گوید دستمزدها در لیگ ایران بسیار پایین است.

تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر موفق شد سه‌شنبه شب قهرمان لیگ برتر ایران شود. علی میرشکاری، ملی‌پوش این تیم در گفت‌وگو با ایسنا درباره این قهرمانی اظهار کرد: با توجه به شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرده، مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد. این موضوع مقداری از سطح کیفی مسابقات کم کرده بود ولی باز هم راضی کننده بود.

او درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات در شرایط کرونایی هم،‌ گفت: برنامه‌ریزی راضی کننده بود و از لحاظ مدیریتی مسابقات مشکلی نداشت.

میرشکاری درباره تیمش هم بیان کرد: ۹۰ درصد تیم ما بومی است و اکثر بازیکنان‌مان از جوانان خوب استان بوشهر هستند. البته تیم ما ۵ ملی‌پوش دارد و همین کار را کمی برای جوان‌ترها سخت کرده بود.

این ملی‌پوش تیم فوتبال پارس جنوبی درباره مشکلات مالی‌شان هم توضیح داد: ما هنوز پولی بابت امسال دریافت نکرده‌ایم. حتی ۴۰ درصد از مبلغ قرارداد سال قبل را هم تازه یک ماه پیش دریافت کردیم. قراردادهای ما حتی نسبت به فوتسالیست‌ها هم کم است. یک بازیکن سطح بالای فوتبال ساحلی ۱۰۰ میلیون می‌گیرد که پول یک پراید هم نمی‌شود. تازه همین مبلغ را هم نمی‌گیریم. در لیگ هم کلا دو، سه تیم هستند که خرج می‌کنند که یکی از آن‌ها پارس جنوبی است.

میرشکاری درباره مسابقات پیش روی تیم ملی هم بیان کرد: به امید خدا که اردوها برگزار شود. آقای هاشم‌پور امسال برنامه‌های خوبی برای ما دارند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.