منطق پوسیده جنسیتی و حذف دختران از روی جلد کتاب

انتشار تصاویر کتاب درسی ریاضی سوم ابتدایی انتقادات بسیاری  را برانگیخت. حذف تصاویر نقاشی ۲ دختر بچه از روی جلد، قطعاً بصورت سهوی نبوده است . ناظر و کسی که دستور حذف این دو کودک دختر را از روی جلد کتاب داده است نیت و دلیلی منطقی (به ضعم خودش) داشته است.

حذف تصویر دخترا ن از روی کتاب

پایگاه خبری رسا نشر – حاشا که تصویر ۲ دختر بچه را هم در تصویر کتاب ریاضی سوم ابتدایی نتوانستند ببینند و دختران را از روی جلد یک کتاب حذف کردند!

انتشار تصاویر کتاب درسی ریاضی سوم ابتدایی انتقادات بسیاری  را برانگیخت. حذف تصاویر نقاشی ۲ دختر بچه از روی جلد، قطعاً بصورت سهوی نبوده است . ناظر و کسی که دستور حذف این دو کودک دختر را داده است نیت و دلیلی منطقی ( به ضعم خودش) داشته است. و احتمالاً منطق این بزرگوار این است که چرا باید دو دختر بچه ۹ ساله و مکلف که احکام شرعی بر آنها واجب است در کنار پسران غریبه قرار بگیرد. حتی اگر محوریت تجمع ریاضی باشد! پس دخترها را حذف کنید تا حرامی پیش نیاید!
باور کنید اینگونه است. چون خانم نسیم بهاری تصویرگر کتاب گفته علاوه بر حذف این دو دختر، یک دختر در بالای درخت بوده که گفته شده مگر دختر بالای درخت می رود.؟ و دختر دیگری نیز حالات دستانش بصورت باز بوده، گفته اند که میخواهد یکی از پسران را بقل کند!!!
خودتان ببینید و دریابید حضور ذهن های بیماری که در مهمترین محیط که کودکان ما در آنجا می خواهند آموزش ببینند، با آنها چه خواهد کرد. تحلیل های غلط و تفکرات ابوجهلی این عده راه غلطی را پیش می رود که نتیجه اش ظلم بیشتر به زنان و نا آگاهی نسبت به مسائل حقیقی می گردد. در مدارسی که بجای آموزش انسانیت، خودمراقبتی و شناخت روح و جسم با حذف عکس دختران بخواهد به اصطلاح نکات جنسیتی را مخفی کند، همان بهتر که همیشه کرونا باشد و رفتنش اجباری نباشد ….

شبنم حاجی اسفندیاری

نظرات بسته شده است.