ماجرای صدور مدرک جعلی در دانشگاه تهران

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ اداره کل امور حقوقی دانشگاه تهران اعلام کرد که مدارک صادره از سوی «شرکت دانشگاهی پژوهشگران و نوآوران دانشگاه تهران»، جعلی است. به گزارش […]

اداره کل امور حقوقی دانشگاه تهران اعلام کرد که مدارک صادره از سوی «شرکت دانشگاهی پژوهشگران و نوآوران دانشگاه تهران»، جعلی است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از دانشگاه تهران، اداره کل امور حقوقی دانشگاه تهران، جعلی بودن مدارک صادره از سوی «شرکت دانشگاهی پژوهشگران و نوآوران دانشگاه تهران»، (منحله و درحال تصفیه) و اعلام آن شرکت به‌عنوان موسسه یا واحد غیرمجاز آموزشی و تحقیقاتی و فرهنگی را اعلام می‌کند.

در نتیجه پیگیری‌های مداوم حقوقی و قضایی دانشگاه تهران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سرانجام، برابر آرای قطعی صادره از شعب ۶۷ و ۴ دادگاه تجدیدنظر استان تهران، شرکتی که «شرکت دانشگاهی پژوهشگران و نوآوران دانشگاه تهران سهامی خاص» نام داشت و پیش از این نیز فرایند انحلال و تصفیۀ آن (عطف به آگهی انحلال آن در روزنامه رسمی کشور به شماره ۲۰۶۰۰ مورخ ۰۲/‏۰۹/‏۱۳۹۴‬ صفحه ۴۷) آغاز شده بود، به‌عنوان یک موسسه یا واحد آموزشی و تحقیقاتی و فرهنگی غیرمجاز که با ارتکاب جعل مدارک (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) صادر کرده، شناخته شد.

هم‌چنین برابر حکم قطعی شعبه ۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران «حکم به ضبط علامت و آرم مجعول و مدارک جعلی»، صادر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.