مدیر عامل سامسونگ: موبایل تاشوی گلکسی ایکس شایعه نیست

چند سالی است که شایعات زیادی درباره‌ی فعالیت سامسونگ در زمینه‌ تولید تلفن‌های هوشمند تاشو مطرح شده است و بر اساس این شایعه‌ها قرار است در زمانی نامعلوم موبایل تاشوی گلکسی ایکس به بازار عرضه شود. با اینکه پتنت‌هایی زیادی در این باره منتظر شده است اما هنوز اطلاعات دقیقی از روند انجام فعالیت‌های سامسونگ مشخص […]

چند سالی است که شایعات زیادی درباره‌ی فعالیت سامسونگ در زمینه‌ تولید تلفن‌های هوشمند تاشو مطرح شده است و بر اساس این شایعه‌ها قرار است در زمانی نامعلوم موبایل تاشوی گلکسی ایکس به بازار عرضه شود. با اینکه پتنت‌هایی زیادی در این باره منتظر شده است اما هنوز اطلاعات دقیقی از روند انجام فعالیت‌های سامسونگ مشخص نیست.

پیش از این کمپانی کره‌ای اعلام کرده بود که قصد دارد موبایل تاشوی گلکسی ایکس جدیدش را تا سال ۲۰۱۸ عرضه کند. علاوه بر این «دی‌جی کو» مدیرعامل شرکت سامسونگ خاطر نشان کرد که گجت‌های تاشو این شرکت شایعه نیستند و روزی به بازار خواهند آمد.

دیروز پس از مراسم سامسونگ در کنگره‌ جهانی موبایل، مدیر عامل شرکت یادشده در پاسخ به سوال خبرنگاران اذعان داشت که در حال فعالیت بر روی این محصول هستند و شایعات مطرح شده حقیقت دارند.

کو مشخص نکرد کهموبایل تاشوی گلکسی ایکس چه زمانی قرار است معرفی و عرضه شود. تنها به این مطلب اشاره کرد که آنها اصراری به حفظ فرمت فعلی موبایلشان نداشته و در صورت ایجاد موقعیت برای تولید نوع جدیدی از محصولات، ابایی از تغییر رویه ندارند اما به باور وی، در صورت ایجاد یک دسته‌بندی جدیدی از این کمپانی موظف است که بهترین تجربه کاربری را فراهم آورد. از این رو لازم است که تلاش‌ها و تحقیقاتی زیادی در این زمینه صورت پذیرد.

ماه گذشته گزارش شد که سامسونگ بالاخره تا پایان سال ۲۰۱۸ از موبایل تاشوی گلکسی ایکس خود پرده‌برداری خواهد کرد و روند تولید آن را آغاز می‌کند اما با توجه به صحبت‌های مدیر عامل این شرکت و عدم اعلام زمانی مشخص برای عرضه‌ی این محصولات بعدی است که نمایشگر‌های اولد انعطاف پذیر را زودتر از دو سال آینده در موبایل‌های پرچمدار سامسونگ ببینیم. به باور بسیاری از کارشناسان روند طراحی موبایل‌های تاشو می‌تواند تجربه‌ی کاربری متفاوتی را به ارمغان آورده و صنعت تولید تلفن هوشمند را به مرحله‌ی دیگری وارد کند. با این حال به نظر می‌رسد که برای رسیدن این عصر تازه هنوز باید صبر کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.