مهدهای کودک و مدارس ابتدایی پایتخت و چند شهر استان تهران فردا تعطیل است

در همین زمینه هشدار سازمان زمین‌شناسی درباره فرونشست زمین در ایران ۱۰ مهر ۱۴۰۰ تنش آبی در ۳۰۰ شهر کشور/ وضعیت بحرانی در تابستان ۱۴۰۰ ۷ تیر ۱۴۰۰ مهدی های کودک، پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و همچنین مدارس مقطع ابتدایی و همچنین مدارس استثنایی(ابتدایی و متوسطه) شهرهای تهران، شمیرانات، قدس، ورامین، قرچک، ری ، پاکدشت، […]

مهدی های کودک، پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و همچنین مدارس مقطع ابتدایی و همچنین مدارس استثنایی(ابتدایی و متوسطه) شهرهای تهران، شمیرانات، قدس، ورامین، قرچک، ری ، پاکدشت، کهریزک، شهریار و ملارد فردا(دوشنبه) به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.
 
به گزارش ایرنا، براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، همچنین ممنوعیت تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین آلاینده و دودزا و همچنین وسایل فاقد معاینه فنی از دیگر اقدامات اجرایی برای فردا(دوشنبه) است.
 
طرح ترافیکی زوج و فرد نیز فردا از در منزل اجرا می شود و تنها سرویس های مدارس و خودروهای دارای مجوز اجازه تردد دراین محدوده را دارند.
 
همچنین فروش روزانه طرح ترافیک، فعالیت های عمرانی، معادن شن و ماسه و آسفالت و انجام فعالیت های ورزشی در فضای باز نیز فردا(دوشنبه) ممنوع است.
 
دراین گزارش، از عموم شهروندان خواست از تردد با خودروهای شخصی پرهیز کرده و برای سفرهای درون شهری خود از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
 
به گزارش ایرنا، مهدی های کودک، پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و همچنین مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه استثنایی شهرهای تهران، شمیرانات، قدس، ورامین، قرچک، ری ، پاکدشت، کهریزک، شهریار و ملارد امروز نیز به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند.
کیفیت هوای تهران امروز – یکشنبه – با شاخص ۱۴۰ برای گروههای حساس ناسالم است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.