مهدهای کودک و مدارس ابتدایی پایتخت و چند شهر استان تهران فردا تعطیل است

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ مهدی های کودک، پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و همچنین مدارس مقطع ابتدایی و همچنین مدارس استثنایی(ابتدایی و متوسطه) شهرهای تهران، شمیرانات، قدس، ورامین، قرچک، […]

مهدی های کودک، پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و همچنین مدارس مقطع ابتدایی و همچنین مدارس استثنایی(ابتدایی و متوسطه) شهرهای تهران، شمیرانات، قدس، ورامین، قرچک، ری ، پاکدشت، کهریزک، شهریار و ملارد فردا(دوشنبه) به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.
 
به گزارش ایرنا، براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، همچنین ممنوعیت تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین آلاینده و دودزا و همچنین وسایل فاقد معاینه فنی از دیگر اقدامات اجرایی برای فردا(دوشنبه) است.
 
طرح ترافیکی زوج و فرد نیز فردا از در منزل اجرا می شود و تنها سرویس های مدارس و خودروهای دارای مجوز اجازه تردد دراین محدوده را دارند.
 
همچنین فروش روزانه طرح ترافیک، فعالیت های عمرانی، معادن شن و ماسه و آسفالت و انجام فعالیت های ورزشی در فضای باز نیز فردا(دوشنبه) ممنوع است.
 
دراین گزارش، از عموم شهروندان خواست از تردد با خودروهای شخصی پرهیز کرده و برای سفرهای درون شهری خود از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
 
به گزارش ایرنا، مهدی های کودک، پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و همچنین مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه استثنایی شهرهای تهران، شمیرانات، قدس، ورامین، قرچک، ری ، پاکدشت، کهریزک، شهریار و ملارد امروز نیز به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند.
کیفیت هوای تهران امروز – یکشنبه – با شاخص ۱۴۰ برای گروههای حساس ناسالم است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.