کشف جسد یکی از کارگران مفقود شده در کانال آب

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشف جسد یکی از ۲ کارگر مفقود شده در کانال آب خیابان پیروزی(منطقه شرقی […]

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشف جسد یکی از ۲ کارگر مفقود شده در کانال آب خیابان پیروزی(منطقه شرقی تهران) خبر داد.
سید جلال ملکی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲ کارگر افغان شب گذشته حین لایروبی کانال آب در منطقه پیروزی بدلیل انشعابات فراوان در کانال مفقود شدند که پس از ۲۴ ساعت عملیات جستجو، نیروهای آتش نشان موفق شدند جسد یکی از این کارگران را در کانال آب حاشیه بزرگراه بعثت(پشت شهرک شاهد) پیدا کنند.
به گفته وی، نیروهای آنش نشان جسد کارگر ۲۴ ساله اهل کشور افغانستان را دراین عملیات پیدا کرده و به خارج از کانال انتقال دادند.
به گفته ملکی، عملیات جستجوی نیروهای آتش نشان برای یافتن کارگر دوم مفقود شده در کانال همچنان ادامه دارد هرچند که به احتمال زیاد این کارگر نیز جان خود را از دست داده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ۵ کارگر افغان شب گذشته مشغول لایروبی یک کانال آب در منطقه پیروزی شهر تهران بودند که ۲ نفر از این کارگران به دلایل نامشخص(احتمالا انشعاب زیاد) در کانال مفقود شدند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.