حسادت یا منفعت شخصی در مخالفت با کارگردانی محمد امین کریم پور؟!

کریم پور با هر مدرک، پیشینه و تجربه ای اکنون می خواهد فیلم بسازد. بهتر است صبر کنید تا فیلمش را بسازد! و مردم آن را ببینند و آن وقت درباره او و کارگردانی اش نظر بدهید.
پایگاه خبری رسا نشر – مهدی سوری : چقدر برایتان سخت است که یک نفر دیگر به بدنه سینمای ایران اضافه شود؟ شاخ کدام غول را شکسته اید که توقع دارید تعداد کارگردانان سینمای ایران محدود بماند و کسی به این لیست اضافه نشود؟ مگر غیر از تعداد معدود کارگردانان بزرگ و نامی که همانها هم بر اثر تجربه و کسب مهارت توانسته اند آثار پر بیننده و ماندگار را در سینمای ایران خلق کنند، مابقی این لیست بلند بالا چه گلی بر سر سینما زده اند؟
محمد امین کریم پور هواداری یادتون برگشتن دوستان بالاخره لایک ... موضوع محمد امین کریم پور، سلبریتی بودن و شاخ مجازی بودنش نیست. محمد امین یک نام است و یک فرد ایرانی که می تواند مانند همه علاقمندان به سینما درخواست بدهد و مجوز فیلمسازی بگیرد. ضمن اینکه همین نام با صفحه پر بیننده اش به قدری رضایت مردم را کسب کرده است و عدد زمانیکه مردم را سرگرم کرده خیلی بزرگتر از خروجی های برخی از کارگردانان است که حتی فیلمهای گیشه ای شان هم نفروخته! سلبریتی هایی مانند امین کریم پور، علی صبوری و جواد خواجوی خیلی وقت است جور کم کاری و بی توجهی امثال صدا و سیماها و مراکز فرهنگی کشور را می کشند.
کریم پور با هر مدرک، پیشینه و تجربه ای اکنون می خواهد فیلم بسازد. بهتر است صبر کنید تا فیلمش را بسازد! و مردم آن را ببینند و آن وقت درباره او و کارگردانی اش نظر بدهید. مگر روزی که سعید روستایی اولین فیملش را می ساخت کسی فکر می کرد که تا این حد با استعداد، مخاطب شناس و موفق باشد؟ به عقیده من اینگونه اعتراضات فقط از دهان مافیای سینما و کسانی بیرون می آید که منفعتشان به خطر افتاده است. چراکه امثال کریم پور ها از طریق کانال آنها و بدون پرداخت شیتیل و بصورت مستقل وارد سینما شده اند. قشر بدبین دیگری هم هستند که با حسد ورزی تاب حضور چهره های جوان و حرفه ای را ندارند و از همان اول تلاش می کنند زیر پای تازه کاران را خالی کنند. اتفاقی نمی افتد اگر اجازه بدهیم محمد امین کریم پور فیلمش را بسازد.از کجا می دانید؟ شاید اثر خوبی از آب درآمد. خوب نیست این رفتارها. حسادت نکنید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.