آغاز یک راه بی پایان

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ نون سوگند به قلم و آنچه مى ‏نویسند (۱) به یاری خداوند متعال آغازگر راهی خواهیم بود بی پایان و انتهایی نا معلوم، اما راهی روشن و شفاف. با هدفی بزرگ و آرزویی والا که همانا عزت و سرافرازی ایران عزیز و اعتلای انقلاب اسلامی عزیزمان می […]

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

نون سوگند به قلم و آنچه مى ‏نویسند (۱)

به یاری خداوند متعال آغازگر راهی خواهیم بود بی پایان و انتهایی نا معلوم، اما راهی روشن و شفاف. با هدفی بزرگ و آرزویی والا که همانا عزت و سرافرازی ایران عزیز و اعتلای انقلاب اسلامی عزیزمان می باشد.

رسانشر با همت تنی چند از جوانان این سرزمین و با هدف نشر  و اطلاع رسانی صحیح و صادقانه اخبار و وقایع طی روزهای گذشته کار خود را آغاز نموده است. این رسانه برخط با انتشار به روز اخبار و رویدادها و مطالب آموزنده و خواندنی سعی در فراهم نمودن خوراک خبری، فرهنگی و اجتماعی برای اقشار مختلف جامعه را دارد.

رسالت خبری رسانشر با اتکا به ایزد منان و اراده جوانان و دست اندرکاران این رسانه خبری تحلیلی بر انتشار اخبار و مطالب سالم و درست و فارغ از هرگونه منفعت طلبی فردی، سیاسی و جناحی می باشد. رسانشر صداقت در گفتار و شفافیت در رفتار را سرلوحه و شعار خود قرار داده است و در این راه تمام تلاش خود  را انجام خواهد داد تا اسیر زرق و برق های فریبنده و عواملی چون غرور، منفعت طلبی و ثروت اندوزی نشود.

رسانشر خود را از مردم و مردم را از خود می داند. همراه و همپای مردم برای انتشار خواسته ها، دردها و مشکلاتشان خواهد بود و در این راه بعد از خدا بسوی مردم دست یاری دراز خواهد کرد.

با وجود چندین خبرگزاری، روزنامه و نشریات متعدد الکترونیکی شاید این سوال پیش بیاید که چه نیازی به رسانشر و رسانه های نوپاست؟ باید گفت که جامعه برای پویایی و فعالیت نیاز به صداهای مختلف دارد و سکون و سکوت جامعه را از درون متلاشی می کند. حتی با وجود رسانه های متعدد هنوز هم خلاء رسانه ای به نسبت پراکندگی جمعیت در ایران وجود دارد و رسانه های جدید با اهداف جدید برای رسیدن به واقعیت مسائل روز لازمند چراکه متاسفانه اکثر رسانه ها وابستگی هایی دارند و در برخی مواقع مجبور به سکوت هستند و یا برخی دیگر که از خود جریان ها هستند و خبرسازی هایی می کنند که آرامش جامعه را بر هم می زند. وجود رسانه هایی همچون رسانشر می تواند با انتشار واقعیات جامعه و اخبار صادقانه در مواقع لزوم از اختلاف، چند دستگی و اشتباهات محرز جلوگیری نماید.

ما عهد بسته ایم که جز حقیقت نگوییم و ننویسیم. جز صداقت راه دیگری انتخاب نکنیم و با مردم تا آخرین لحظه بمانیم.

رسانشر، پایگاه خبری تحلیلی تازه ایست که بر پایه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بنا نهاده شده و بر اساس قوانین اینترنتی جمهوری اسلامی ایران نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

به امید حمایت و همراهی ملت عزیز و سربلند ایران اسلامی

یا علی

۲۳ مرداد ۱۳۹۵

شبنم حاجی اسفندیاری

مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رسانشر

۱)سوره مبارکه قلم آیه ۱

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.