حضور در جمع سران قوا، آیا قالیباف به آرزوی دیرینه اش می رسد؟

حال باید دید با شوق وصف ناپذیر قالیباف و آرزوی دیرینه اش برای حضور در جمع سران قوا، می تواند نظر نمایندگان را به خود جلب نموده و از سد میر سلیم و حاجی بابایی عبور کند؟
پایگاه خبری رسا نشر – مجلس یازدهم افتتاح شد و منتخبین ملت بر روی صندلی هایشان نشستند تا بطور رسمی نماینده شهر و دیار خود در پارلمان قانونگذاری جمهوری اسلامی شوند. اما در میان همه منتخبین نمایندگی مجلس ، دو تن از همه بیشتر شوق دارند. میر سلیم و قالیباف!

حضور در جمع سران قوا، آیا قالیباف به آرزوی دیرینه اش می رسد؟

محمد باقر قالیباف و سید مصطفی میرسلیم دو کاندیدای شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری ادوار گذشته، پس از تحمل بارها شکست و عدم اعتماد مردم و انتخاب آنان به عنوان ریاست جمهوری ایران، تنها راه حضور و دخیل بودن در سیاست کشور را شرکت در انتخابات مجلس می دیدند با پیروزی در انتخابات اوخر بهمن ۹۸ آن هم در دوره ای که رقیب جدی ای برای مبارزه وجود نداشت و رقبت زیادی هم از سوی مردم به دلیل مشکلات اقتصادی و حوادث رخ داده در آبان ۹۸ برای شرکت در انتخابات دیده نشد،اکنون خود را آماده برای فتح صندلی ریاست پارلمان کردند و فردا زمان انتخاب است. حال باید دید با شوق وصف ناپذیر قالیباف و آرزوی دیرینه اش برای حضور در جمع سران قوا، می تواند نظر نمایندگان را به خود جلب نموده و از سد میر سلیم و حاجی بابایی عبور کند؟
انتخابات هیئت رئیسه مجلس فردا پنجشنه هشتم خرداد در مجلس شورای اسلامی برگزار می گردد.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.