نمایشگاه بهترین شرکت سیم و کابل در ایران

 

نمایشگاه بهترین شرکت سیم و کابل در ایران

سیمند کابل به‌عنوان اولین شرکت دانش بنیان تولید و فروش سیم برق در ایران توانسته است با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و پیشرفته، انواع سیم‌ و کابل‌ را طبق استاندارد روز دنیا تولید کند و در دسترس متقاضیان قرار دهد. این شرکت در زمینۀ تولید و فروش کابل مخابراتی، کابل قدرت تک‌رشته و چند رشته، انواع سیم آنتن، کابل کنترل و کواکسیال و همچنین کابل‌ها ویژۀ چاه آب فعالیت دارد.

این شرکت، به‌طور ماهیانه نمایشگاهی را برای معرفی جدیدترین دستاوردها و محصولات خود در عرصۀ صنعت سیم و کابل برگزار می‌کند و شرکت در آن برای عموم آزاد است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این شرکت در جریان اخبار نمایشگاه‌ها و تاریخ برگزاری آن‌ها قرار بگیرید. در ادامۀ مطلب نگاهی می‌اندازیم به تاریخچه و کارنامۀ فعالیت‌های سیمند کابل در ایران.

مختصری دربارۀ شرکت دانش بنیان سیمند کابل

شرکت سیمند کابل در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در صنعت سیم و کابل ایران با تولید کابل‌های درون چاهی آغاز کرد و تا به امروز توانسته است با تولید ۴ میلیون متر از این کابل، %۸۰ نیاز کشور را تامین کند.

کابل‌های درون چاهی در چاه‌های آب شرب مورد استفاده قرار می‌گیرند و مطابق با استانداردهای ملی و جهانی تولید می‌شوند، به این معنی که فاقد مواد مضر مانند فلزات سنگین، آرسنیک، گوگرد و آلاینده‌های دیگر هستند.

سیمند کابل از بدو تاسیس تاکنون ۸ نسل از این کابل‌ها را تولید کرده است و در جدیدترین نمایشگاه خود از نسل نهم این کابل‌ها رونمایی کرد. در جدیدترین دستاورد خود، شرکت سیمند کابل موفق شده است که کامپند اروپایی را با کیفیتی بهتر در داخل تولید کند.

سیمبند کابل، حدود ۲۵۰ نفر پرسنل دارد و هزار نفر هم به‌طور غیرمستقیم با آن همکاری می‌کنند. این شرکت در نظر دارد با اجرای طرح‌های توسعه‌ای شمار پرسنل و همکاران خود را افزایش دهد و بتواند در زمینۀ صادرات هم به فعالیت بپردازد.

اهمیت واحد تحقیق و توسعه در شرکت سیمند کابل

نمایشگاه بهترین شرکت سیم و کابل در ایران

واحد تحقیق و توسعه در شرکت سیمند کابل با هدف انجام تحقیقات و ارائۀ جدیدترین دستاوردها و بهبود کیفیت محصولات راه اندازی شده است و با بهره‌گرفتن از متخصصان و جوانان بااستعداد توانسته است عنصر خلاقیت و ابتکار را به تولیدهای خود بیفزاید. این واحد با دگرگون کردن نوع بسته‌بندی محصولات شرکت موفق شده است که نام برند را به‌شکلی دیگر ماندگار کند. بسته‌بندی محصولات سیمند کابل بسیار خاص و منحصربه‌فرد است و با یک نگاه می‌توان این برند را از سایر رقبا تشخیص داد.

بهینه‌سازی طراحی کابل‌های درون چاهی و افزایش مقاوت آن در برابر نفوذ آب و بالا بردن تحمل فشار، و حذف کامل آلاینده‌ها و فلزهای سنگین از این محصول دستاورد بزرگی است که ضمن افزایش بهره‌روی، امنیت محیط زیست و سلامت مردم را تامین می‌کند.

کیفیت محصولات در شرکت سیمند کابل

تمامی محصولات شرکت سیمند کابل از سیم و کابل ساختمانی گرفته تا سیم آنتن، پیش از عرضه به بازار توسط واحد کنترل کیفیت از نظر مقاومت، کارایی و انطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی آزمایش می‌شوند. کنترل کیفی در سه خط محصولات ورودی، حین فرآیند و محصول نهایی انجام می‌شود.

کنترل ورودی مربوط به سنجش مواد اولیۀ مصرفی است. کنترل حین فرآیند برای تمامی فرآیندهای مربوط به تولید انجام می‌شود. کنترل نهایی هم روی محصولات نهایی و پیش از خروج از کارخانه صورت می‌گیرد. به همین علت شرکت سیمند به عنوان تولیدکننده کابل و سیم با کیفیت شناخته می‌شود.

واحد آزمایشگاه در شرکت سیمند کابل

نمایشگاه بهترین شرکت سیم و کابل در ایران

واحد آزمایشگاه یکی از بایدهای اساسی در کارخانه‌هایی است که تولید محصولات باکیفیت را در دستور کار دارند.

شرکت سیمند کابل مجهز به آزمایشگاهی پیشرفته همراه با جدیدترین دستگاه‌های مورد نیاز است تا مواد اولیه و محصولات خود را از نظر آلودگی به مواد شیمیایی، کیفیت و ماندگاری، مطابق با استانداردهای روز دنیا بسنجد.

این آزمایشگاه خدمات خود را به سایر تولیدکنندگان یا مشتریان خارج از سازمان نیز ارائه می‌دهد. سازمان‌ها و افراد مختلف با مراجعه به آزمایشگاه سیمند کابل می‌توانند محصولات خود را جهت سنجش کیفیت ارائه دهند.

قیمت محصولات سیمند کابل چگونه تعیین می‌شود؟

سیمند کابل تلاش دارد تا ضمن افزایش کیفیت محصولات خود، کابل و سیم قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه دهد. شما با مراجعه به سایت این شرکت می‌توانید از قیمت سیم آنتن، کابل کنترل و درون چاهی، و دیگر انواع سیم و کابل اطلاع حاصل کنید.

چه سازمان‌هایی از محصولات سیمند کابل استفاده می‌کنند؟

شرکت سیمند کابل انواع سیم‌ها و کابل‌های خود را به سازمان‌ها و شرکت‌های مختلفی مانند توانیر، آب‌وفاضلاب، ارتباطات، مترو تهران، شرکت ذوب آهن اصفهان، شهرداری‌ها، شرکت‌های مخابراتی، نفت و گاز و …. ارائه می‌کند.

سخن پایانی

سیمند اولین شرکت دانش بنیان در کشور است که توانسته با تولید انواع سیم‌ها و کابل‌های باکیفیت با محصولات وارداتی از اروپا رقابت کند و حتی بخش عمدۀ نیاز داخل را برآورده سازد. این شرکت در زمینۀ تولید انوع سیم و کابل از جمله کابل مخابراتی، کابل درون چاه و کابل کنترل فعالیت دارد. نمایشگاه‌های شرکت سیمند کابل هر ماه برگزار می‌شوند تا جدیدترین محصولات و دستاوردهای کمی و کیفی شرکت را به اطلاع عموم برساند. شما با شرکت در این نمایشگاه می‌توانید از تازه‌ترین پیشرفت‌ها در صنعت سیم و کابل کشور باخبر شوید. همچنین برای خریداری انواع سیم‌ها و کابل‌ها می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس برقرار کنید.

 

نظرات بسته شده است.