استخری پاکیزه با فیلتر شنی استخر

آنچه مسلم است هر استخری با هر کاربری، حجم و میزان استفاده‌ای به سطح خاصی از کیفیت آب نیازمند است. بنابراین تقریبا تمامی استخرها به سیستم تصفیه مجهز هستند و فیلتر استخری، قلب تپنده مدار تصفیه است. فیلترهای استخری مدل‌های بسیار متنوعی با سطح عملکرد متفاوت دارند. در این مورد می‌توان به فیلترهای کارتریجی، فیلترهای دیاتومه‌ای، فیلترهای توری، فیلترهای دیسکی و غیره اشاره کرد‌. هر یک از این فیلترها ازنظر جنس، مدل و قدرت شامل مدل‌های مختلفی می‌شوند.

در مورد فیلتر شنی، فیلتر استخری برند امرا (Emra) و ایمکس (Emaux) را می‌توان به عنوان کاربردی‌ترین، رایج‌ترین و بهترین انواع فیلترهای استخری معرفی کرد. در ادامه با بررسی جوانب مختلف این فیلترها دلیل استفاده بالا و محبوبیت آن‌ها را بیشتر درک خواهید کرد.

ویژگی‌های مثبت فیلتر شنی استخر

فیلترهای استخری تنوع بالایی دارند اما ویژگی‌های مثبتی که باعث شده است فیلترهای شنی بیشترین استفاده را در سیستم تصفیه استخرها داشته باشند به شرح زیر هستند.

  • بازده بالا: بستر مخزن فیلتر شنی از سیلیس کریستالی که نوعی ماده معدنی فرآوری شده است پر شده که این سیلیس انواع و اندازه‌های مختلفی دارد. این بستر سیلیسی، قدرت جذب ذراتی تا اندازه ۵۰ میکرون را دارند. بنابراین بازده بالایی داشته و می‌توانند بسیاری از آلودگی‌ها، ذرات معلق، مواد جامد، آلاینده‌ها و ناخالصی‌ها را از آب جدا کنند.
  • دبی مناسب: فیلترهای شنی از نظر سرعت فیلتراسیون در دو مدل کند و تند موجود هستند. سرعت فیلتراسیون این فیلترها در مجموع بین ۰.۰۵ تا ۲۰ مترمکعب برساعت است که در کل می‌توان گفت از سرعت فیلتراسیون و توان آبدهی مناسبی برخوردار هستند.
  • ظرفیت متنوع: اگرچه برخی فیلترها مانند فیلترهای کارتریجی قدرت فیلتراسیون بالاتری دارند و آب را با دقت بیشتری تصفیه می‌کنند اما از نظر ظرفیت محدود هستند. بنابراین نهایتاً می‌توانند استخرهای کوچک تا متوسط را پوشش دهند.
  • این در حالی است که فیلتر استخری امرا و ایمکس مخزن‌های شنی با ظرفیت بسیار مختلف دارند. از این نظر می‌توانند استخرهای بسیار کوچک تا بسیار بزرگ را پوشش دهند که این یک امتیاز مثبت و مهم است.
  • تنوع مدل: فیلترهای شنی یکی از متنوع‌ترین کاتالوگ‌ها را از نظر مدل دارند. این فیلترها از نظر جنس، طراحی و ویژگی‌های ساختاری، مشخصات فنی، امکانات و تجهیزات، سایز و نوع سیلیس تنوع بسیار بالایی دارند. این تنوع باعث شده که فیلترهای شنی برای استخرهایی با شرایط محیطی، حجم، نیاز آبی، کیفیت آب اولیه، میزان استفاده و نوع آلودگی متفاوت مناسب باشند. به همین دلیل در اکثر استخرها قابل استفاده هستند.
  • دوام و کیفیت: به‌طور معمول فیلترهای شنی از متریال مقاوم و باکیفیتی تولید می‌شوند. همچنین این فیلترها از نظر ساختاری طراحی استاندارد و حرفه‌ای دارند. این موارد باعث شده فیلترهای شنی در برابر شرایط جوی متفاوت و عوامل محیطی نامطلوب مقاومت بالا و عمر مفید طولانی داشته باشند.
  • مکانیزم ساده و کاربری آسان: به‌طور کل فیلتر استخری برند امرا و ایمکس از نظر فنی ساختار و مکانیزم بسیار ساده‌ای دارند. به‌این‌ترتیب کار با این فیلترها نیاز به تخصص و تجربه چندانی ندارد و حتی افراد غیرمتخصص نیز می‌توانند به‌راحتی کار با این فیلترها را یاد بگیرند. این در حالی است که فیلترهای کارتریجی و دیاتومه‌ای به نسبت ساختار پیچیده‌ای داشته و کار کردن با آن‌ها به‌مراتب سخت‌تر است.
  • نصب راحت: در مقایسه با فیلترهای کارتریجی و خصوصاً فیلترهای دیاتومه‌ای می‌توان گفت که فیلتر شنی استخر، نصب راحت‌‌تری دارد. به‌شکلی که افراد غیرمتخصص نیز می‌توانند با رعایت دستورالعمل، پیروی از بروشورها، مشاوره افراد متخصص و راهنمایی افراد مجرب، نصب این فیلترها را انجام دهند.
  • قیمت اقتصادی: یکی از امتیازهای مثبتی که در مورد فیلتر استخری برند امرا و ایمکس نسبت به دیگر فیلترهای استخری وجود دارد قیمت اقتصادی این فیلترها و داشتن انعطاف در قیمت است. این مسئله باعث شده است که این فیلترها را بتوان با بودجه‌ اقتصادی نیز تهیه کرد. ازطرفی هزینه‌های جاری مربوط به نگهداری فیلترهای شنی نسبت به کارتریجی و دیاتومه‌ای بسیار کمتر است. همچنین باتوجه به ساختار ساده و کیفیتی که داشته معمولا هزینه چندانی بابت تعمیرات یا تعویض قطعات پیدا نمی‌کنند.
  • نگهداری آسان: فیلترهای شنی در طول استفاده نیاز به نگهداری خاص یا مراقبت آنچنانی ندارند. در ارتباط با این فیلترها، بک‌واش مرتب، تعویض سیلیس، چک کردن عملکرد و نهایتا در صورت عدم آسیب رسیدن به فیلتر، سرویس سالیانه کفایت می‌کند.

راهنمای خرید فیلتر شنی استخر

همانطور که از مطلب فوق قابل برداشت است فیلترهای شنی کاربرد گسترده‌ای داشته و به تبع آن تقاضا برای این نوع فیلترها در بازار زیاد است. ازاین‌رو تولیدکننده‌های بسیاری این محصولات را تحت عنوان برندهای مختلف تولید و روانه بازار می‌کنند.

در این زمینه تولید‌کننده‌ها و مراکز عرضه سودجویی نیز وجود دارند که نمونه‌های تقلبی این فیلترها را با ضمانت‌های فاقد ارزش و اعتبار به فروش می‌رسانند. بنابراین قیمت پایین نباید ملاک خرید شما باشد.

ازطرفی تنها زمانی می‌توانید عملکرد مطلوب، بازده بالا، دوام و کیفیت را از فیلتر شنی استخر خود انتظار داشته باشید که نمونه اصل و باکیفیت این محصول را خریداری کنید.

همچنین فیلتر شنی موردنظر باید از لحاظ فنی و تخصصی با شرایط استخر شما در تناسب باشد. بنابراین شناخت برندهای برتر در این زمینه و خرید از مراکز معتبر و نمایندگی‌های رسمی فروش، ضامن خرید شما خواهد بود.

فیلتر شنی استخر

بهترین برند فیلتر شنی استخر کدام است؟

تنوع بالای برندهای تولیدکننده محصولات صنعت تصفیه و تجهیزات استخری انتخاب برندهای معتبر را برای خریداران به یک چالش تبدیل کرده است. در این مورد فیلتر استخری برند امرا و ایمکس را می‌توان به‌عنوان دو نمونه از برندهای برتر معرفی کرد.

برندهای امرا (Emra) و ایمکس (Emaux) دارای سابقه طولانی و درخشانی هستند که تضمین‌کننده کیفیت محصولات این دو برند است. به شکلی با یک تحقیق کلی می‌توانید از کیفیت فیلتر شنی‌های این دو برند اطمینان حاصل کنید.

مزایای خرید فیلتر شنی برند امرا و ایمکس

شاید به‌عنوان یک مخاطب کنجکاو باشید که در بین برندهای بسیار مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند دلیل فروش بالا و اعتبار فیلتر شنی‌های ایمکس و امرا چیست. در پاسخ می‌توان به مزایای خرید فیلتر شنی از این برندها اشاره کرد که شامل موارد زیر است.

  • برندهای ایمکس و امرا دارای چندین سال سابقه تولید فیلتر شنی استخر و دیگر تجهیزات مرتبط، با بیشترین میزان رضایت از سمت مصرف‌کنندگان هستند.
  • محصولات این برندها با به‌کارگیری بهترین متریال تولید شده و از یک پروسه تولید حرفه‌ای برخوردار هستند.
  • ایمکس و امرا از دانش روز و مدرن‌ترین تجهیزات برای تولید فیلتر شنی و دیگر محصولات خود استفاده می‌کنند.
  • این مجموعه در تمامی بخش‌ها، مجرب‌ترین نیروهای انسانی متخصص را در اختیار داشته که خروجی آن رضایت همه‌جانبه مخاطبان خود است.
  • این دو مجموعه از تیم‌های مدیریتی و پشتیبانی قوی و متعهد برخوردار هستند که مسئولیت بروز هرگونه مشکلی را در ارتباط با محصولات خود با رفتاری متعهدانه و حرفه‌ای می‌پذیرند.
  • ایمکس و امرا، مشتریان خود را پیش از خرید قطعی از یک مشاوره تخصصی برخوردار کرده تا براساس آنالیز استخر و نیاز مشتری بهترین و مناسب‌ترین فیلتر شنی را انتخاب کنند.
  • این برندها جهت رفاه حال مشتریان خود امکان خرید مستقیم به شکل غیرحضوری را فراهم کرده تا خریداران نهایت صرفه‌جویی در وقت، هزینه و انرژی خود را داشته باشند.
  • برندهای ایمکس و امرا در کنار ضمانت محصولات، مشتریان خود را از خدمات پس از فروش متنوعی بهره‌مند می‌کنند.
  • تنوع بالای فیلتر شنی برند امرا و ایمکس می‌تواند هر نوع استخری را پوشش دهد و از این نظر شما به‌راحتی می‌توانید فیلتر موردنیاز استخر خود را خریداری کنید.
  • این مجموعه‌‌ها امکان فعالیت واسطه‌ها را از بین برده و به این شکل شما می‌توانید با خرید مستقیم، فیلتر شنی موردنظر را به قیمت اصلی و اقتصادی آن تهیه کنید.

لازم به ذکر است که برند ایمکس، فیلترهای شنی استخری خود را تحت عنوان سری‌‌های مختلفی تولید و عرضه می‌کند. در این مورد فیلترهای شنی سری V جزء کاربردی‌ترین و پرفروش‌ترین فیلتر شنی‌های این برند هستند که شامل مدل‌های مختلفی ازجمله موارد زیر است.

  • V350
  • V400
  • V450
  • V500
  • V650
  • V700
  • V900
  • V1200
  • V1400
  • و غیره

در اختیار داشتن یک استخر با کیفیت آب بالا به وجود یک فیلتر مناسب وابسته است. این فیلتر باید بتواند از جنبه‌های مختلف، پاسخگوی نیاز آبی استخر موردنظر شما باشد و درعین‌حال از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشد. اگرچه فیلترهای مختلفی در زمینه تصفیه آب استخرها قابل استفاده هستند؛ اما فیلتر شنی برند امرا و ایمکس با عملکرد بالا و ویژگی‌های مثبت خود کاربرد گسترده‌ای دارند. بنابراین می‌توانند در انواع استخرهای تفریحی، خانگی، عمومی، درمانی، ورزشی، کشاورزی و صنعتی و در هر حجمی مورد استفاده قرار بگیرند.

قیمت فیلتر شنی در نمایندگی رسمی

انواع فیلتر شنی امرا (Emra) و ایمکس (Emaux) توسط شرکت پایا گسترش خورشید تابان به‌عنوان نمایندگی رسمی این برندها در ایران به شکل انحصاری عرضه می‌شود. این امتیاز امکان تقلب در عرضه این محصولات را از بین برده است و می‌توانید از اصالت محصول خریداری شده مطمئن باشید. بنابراین شما می‌توانید برای خرید فیلتر شنی استخر موردنظر خود به قیمت اصلی و با اطمینان از کیفیت فیلتر، از طریق شماره‌های تماس با تیم پشتیبانی این مجموعه‌ها تماس برقرار کنید.

نظرات بسته شده است.