کار زشت دندانپزشک با بیمارانش لو رفت
دندانپزشک با سابقه به توصیه ی یکی از کارشناسان بازاریابی، نقشه ای برای بیمارانش طراحی کرد که پس از مدتی لو رفت و به دردسر افتاد.
شاید شما هم شایعات این چنینی شنیده اید که برخی از دندانپزشکان با آسیب رساندن عمدی به دندان های بیمار؛ قصد دارند با نیاز بیمار به درمان همان مشکل، هزینه بیشتری دریافت کنند. باید بگوییم که این مسئله چندان هم شایعه نیست و از قرار معلوم دندانپزشک فریبکاری که ماجرایش را در این بخش میخوانید، با این اقدام نادرست خود، درآمد بالایی کسب کرده است.
ظاهرا اخیرا دندانپزشکی باتجربه به نام “اسکات مورلی” ۶۱ ساله در ویسکانسین، با سوراخ کردن یا شکستن عمدی دندان های مشتریانش و در نهایت گرفتن هزینه اضافی برای برطرف کردن آسیب، میلیون ها دلار به جیب زده است.