Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/rasanashr_ir_usr/data/www/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1164

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/rasanashr_ir_usr/data/www/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1165

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/rasanashr_ir_usr/data/www/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1166

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/rasanashr_ir_usr/data/www/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1177

ارزش تخمینی اینستاگرام: بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار

به گفته وارال، اینستاگرام سریع‌تر از سایت اصلی فیس‌بوک کاربر جدید جذب می‌کند، و با روند فعلی ظرف پنج سال آینده تعداد کاربران آن از ۲ میلیارد نفر خواهد گذشت. در همین زمینه راهنمای سفارش آنلاین سنگ مزار: مزایا و معایب ۱۰ اسفند ۱۴۰۳ کتاب «DNA یک ذهن برنده» منتشر شد؛ راهکاری نوین برای موفقیت […]

به گفته وارال، اینستاگرام سریع‌تر از سایت اصلی فیس‌بوک کاربر جدید جذب می‌کند، و با روند فعلی ظرف پنج سال آینده تعداد کاربران آن از ۲ میلیارد نفر خواهد گذشت.

بر طبق داده‌های گردآوری شده توسط Bloomberg Intelligence، تخمین زده می‌شود که اینستاگرام، که متعلق به شرکت فیس‌بوک است، اگر یک شرکت مستقل بود، بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار ارزش داشت، رقمی که نشانگر بازدهی ۱۰۰ برابری این اپلیکیشن است که در سال ۲۰۱۲ به قیمت ۱ میلیارد دلار خریداری شد.

به گزارش ایتنا به نقل از cnet، جیتندرا وارال تحلیلگر Bloomberg Intelligence در یک گزارش اخیر خود نوشته است که این پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس، که اوائل ماه جاری به ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه رسید، احتمالا در ۱۲ ماهه آینده درآمدی بیش از ۱۰ میلیارد دلار خواهد داشت.

به گفته وارال، اینستاگرام سریع‌تر از سایت اصلی فیس‌بوک کاربر جدید جذب می‌کند، و با روند فعلی ظرف پنج سال آینده تعداد کاربران آن از ۲ میلیارد نفر خواهد گذشت. در حالی که این شبکه اجتماعی اکنون از این نقطه عطف عبور کرده است، مخاطبان اینستاگرام جوان‌تر از فیسبوک هستند، که باعث می‌شود تا برای تبلیغ دهندگان به گزینه‌ای جذاب‌تر تبدیل شود؛ و برخلاف فیس‌بوک، اینستاگرام همچنان در ایالات متحده در حال رشد است.

بر اساس داده‌های eMarketer که در اختیار Bloomberg Intelligence قرار گرفته است، اینستاگرام احتمالا حدود ۱۶ درصد از عواید فیس‌بوک را در طی یک سال آینده به خود اختصاص خواهد داد، که رقمی بیش از ۱۰٫۶ درصد سال گذشته را نشان می‌دهد.

مطابق گزارش افزوده شدن تلویزیون ویژه به اینستاگرام، که با نام IGTV شناخته می‌شود، تلاشی برای تسهیل رشد آتی آن ارزیابی می‌شود.
به گفته وارال، بیشتر رشد عواید اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ همچنان نشات گرفته از تبلیغات فید خبریش خواهد بود، چرا که این پلتفرم تلویزیونی همچنان در حال توسعه است.

گفتنی است سهام فیس‌بوک در سال جاری شاهد افزایش ۱۰ درصدی بوده و هم اکنون در حدود ۱۹۴ دلار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.