شورای نظارت بر صداوسیما، خواستار پرهیز از اغراق و افراط در آگهی‌های بازرگانی شد

 

شورای نظارت بر صداوسیما، خواستار رعایت شئون اجتماعی و فرهنگی و پرهیز از اغراق و افراط در پخش آگهی‌های بازرگانی شد تا به اعتماد مردم خدشه وارد نشود.

جلسه ۴۸۶ شورای نظارت بر سازمان صداوسیما به ریاست حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای و با حضور اعضای شورای نظارت با موضوع بررسی عملکرد مالی و بودجه‌ای سال ۱۳۹۹ و نیز پیش‌بینی‌های برنامه‌ای و بودجه‌ای سال ۱۴۰۰ سازمان صداوسیما برگزار شد.شورای نظارت بر صداوسیما، خواستار پرهیز از اغراق و افراط در آگهی‌های بازرگانی شد

در این جلسه، اعضای شورای نظارت پس از استماع گزارش‌ها و برنامه‌های حوزه مالی و بودجه‌ای سازمان، رونق تولیدات صدا و سیما به‌ویژه در حوزه نمایشی و بهبود کیفیت آثار را خواستار شدند و بر ضرورت افزایش برنامه‌های جذاب و پرمخاطب تأکید کردند.

همچنین اعضای شورا تأکید کردند که با توجه به رقابت رسانه‌ای، شایسته است مدیران بخش‌های مختلف رسانه ملی مستمراً مناسب با نیاز و ذائقه مخاطب برنامه‌های گوناگون و متنوع در موضوعات و ساختارهای مختلف خصوصاً در موضوعات اجتماعی و خانوادگی بویژه برنامه‌های مفرح و شاد تولید و پخش کنند.

نمایندگان قوای سه‌گانه در شورای نظارت، رعایت برخی شئون اجتماعی و فرهنگی در پخش آگهی‌های بازرگانی و پرهیز از اغراق و افراط را مهم برشمردند و اعتماد مردم به صداوسیما را یک اصل خدشه ناپذیر دانستند که می‌بایست در تمامی اقدامات و برنامه‌ها مورد عنایت جدی قرار گیرد.

اعضای شورای نظارت، مدیریت صحیح مالی و استفاده بهینه و مطلوب از امکانات و نیروی انسانی و افزایش بهره‌وری و همچنین رضایت‌مندی مردم از برنامه‌های سازمان صداوسیما و کارکنان رسانه ملی از دست‌اندرکاران را اصلی مهم و اساسی دانستند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.