زالی: ساز و کار محدودیت کرونایی تهران به محض تصویب ستاد ملی اعلام می شود

زالی: ساز و کار محدودیت کرونایی تهران به محض تصویب ستاد ملی اعلام می شودفرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: ساز و کار اجرای محدودیت های کرونایی در تهران به محض تصویب ستاد ملی کرونا اعلام می شود.

به گزارش مهر، علیرضا زالی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص ارسال نامه‌ای که به صورت مشترک با استاندار تهران تنظیم و به ستاد ملی کرونا ارسال شده است اظهار داشت: امروز به اتفاق استاندار تهران مستنداتی را مبنی بر پیشنهادات داده شده به وزارت کشور ارائه دادیم.

زالی گفت: بخشی از درخواست‌ها برای اعمال محدودیت‌ها در شهر تهران به دلیل افزایش آمار مبتلایان بوده که در زمینه‌های بستری با افزایش روبرو بوده ایم و منتظر آخرین پاسخ از ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و به محض وصول پاسخ ساز و کار اجرایی آن هم در ستاد و هم در استانداری آماده و ابلاغ خواهد شد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران بیان داشت: قرار است که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمات محدود شونده توسط هر استان به ستاد ملی ابلاغ و این محدودیت‌ها یک هفته ادامه پیدا خواهند کرد و پس از پایان یک هفته آمارها در شهرستان‌ها از جمله تهران بررسی می‌شود و برای تشدید، استمرار و یا تمدید پیشنهادات تصمیم گری خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیشنهادات به ستاد ملی حول موضوع طرح ترافیک، ترددها و تجمع‌ها و عروسی‌ها و اجتماعات عزا و محدودیت ساعت کاری بوده است عنوان داشت: این موارد در خصوص پیشنهادات ارائه شده مورد توجه بوده و به محض تصویب ساز و کار اجرایی آن در تهران اعلام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.